نقش مکان سکس در کیفیت رابطه جنسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 21 / 5 / 1393
بازدید : 1984
نویسنده : sharef zadeh

 در بحث کیفیت رابطه جنسی ، لوکیشن یا مکان انجام رابطه جنسی اهمیت ویژه ای دارد. آیا می دانید چه مکانی برایرابطه جنسی بهتر است؟ آیا می دانید میزان نور در کیفیت رابطه جنسی تاثیر دارد ادامه این مقاله به افراد بالای ۱۶ سال توصیه می شود.

نقش مکان سکس در کیفیت رابطه جنسی    LOCATION SEX

 به قول عمر شریف بازیگر مصری هالیوود که معتقد است مقدس ترین مکان دنیا بستر است ما معتقد نیستیم مقدس ترین مکان دنیاست اما می گوییم یکی از مکانهای ویژه و خاص است که اهمیت به آن در کیفیت رابطه جنسی بسیار تاثیر گذار است.

هر از گاهی تغییر موقعیت ارتباط جنسی از بستر به سایر نقاط منزل ، هتل یا اتومبیل گزینه هایی میباشند که زوجین مختار به انتخابند. به شرط آن که مکان مورد نظر آرامش و امنیت داشته باشد . گاهی انجام رابطه جنسی برروی یک کاناپه راحت که در سالن پذیرایی خانه می باشد بسیار لذت بخش تر از انجام رابطه جنسی در مجلل ترین تختخوابهاست.

 

نقش نور و میزان روشنایی مکان رابطه جنسی    Light Location s.e.x

از جمله عوامل محیطی بسیار موثر در محل انجام رابطه جنسی فاکتور نور است . میزان مطلوب نور در هنگام برقراریرابطه جنسی در زن و مرد یکسان ارزیابی نمیگردد بدان معنا که زن معمولاً نور کم را برای انجام رابطه جنسی وسکسمطلوب دانسته در حالیکه مرد مایل به روشنی هر چه بیشتر محیط جنسی است .

از انجایی که مقوله ” بادی ایمیج ” و یا “تصور بدنی” حجم زیادی از مشغولیت ذهن زنانه را به خود اختصاص داده است ، برای زن ، نور زیاد ، کم و کیف ، زیبا و نازیبا بودن و چاق و ناهمگون بودن قسمت های مختلف بدن را بیش از نور کم هویدا میسازد و این در حالیست که مرد از تحریک بصری به عنوان مهمترین عامل بر انگیختگی جنسی مدد میجوید لذا وضوح دیداری که در نور زیاد برای مرد مهیا میگردد بیش از نور کم به افزایش برانگیختگی او یاری رسان است .

 

پس چه نوری برای مکان رابطه جنسی مناسب است که هم مرد لذت ببرد و هم زن ؟سعی کنید نور مکانی که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید شدید و مستقیم نباشد بهتر است از آباژور یا لامپهایی با نور کم و غیر مستقیم استفاده کنید. استفاده از شمع های معطر هم بسیار عالی است اما بهتر است نظر شریک جنسی خود را درباره نور محیط جویا شوید.

نکاتی درباره مکان مناسب رابطه جنسی  place to have s.e.x

رنگ اتاق خواب یا مکانی که بیشتر سکس انجام دهید را از رنگهای آرام بخشی مثل آبی و سفید و صورتی انتخاب کنید . اگر به رنگهای گرمتر علاقه مندید رنگهائی مثل نارنجی یا قرمز عنابی بسیار رویائی هستند .

اتاق خوابتان را بسیار جذاب و زیباتزئین نمائید و سعی کنید حتی المقدور و تا جائیکه امکانات مالی شما اجازه می دهد هراز چند گاهی دکوراسیون و رنگ آن را تغییر دهید. آن را طوری تزئین کنید که مرکز تو جه قرار گیرد.

یک وسیله پخش موسیقی با آهنگ های مناسب در اتاقتان بگذارید . پخش یک موسیقی ملایم با صدای مناسب به افزایش کیفیت رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد.

بهتر است هراز چند گاهی محل انجام رابطه جنسی را تغییر دهید . این مکان می تواند صرفاً محدود به اتاق خواب نبوده و در مکانهای دیگر منزل نیز انجام شود به شرطی که همانطور که گفتیم امنیت و آرامش لازم را در آن داشته باشد.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 416
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 416
بازدید ماه : 2845
بازدید کل : 1079506
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com