سکس بهتر زندگی بهتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 21 / 5 / 1393
بازدید : 439
نویسنده : sharef zadeh

 

سکس بهتر زندگی بهتر

در زیر یک مقاله برای برای شما زوج های گرامی آماده کرده ایم که به کیفیت زندگی زناشویی شما کمک شایانی می کند

همانگونه که میدانیم زندگی جنسی غالب انسانها به موازات افزایش عمر ازدواج و مرور زمان دچار یکنواختی گشته و رفته رفته زوجین در تناوب انجام رفتار جنسی خود استاندارد عددی فرضی قائل میگردند لذا اتخاذ یک رژیم جنسی مناسب که بتواند زندگی زناشویی را از سقوط به ورطه جدایی نجات دهد همواره در تعالیم متخصصین امور زناشویی گوشزد گردیده است . در این راستا به شرح یکی از استراتژی های زناشویی میپردازیم که توانسته است نجات بخش یک کانون زناشویی قرار گیرد. یکی از این هزاران هزار زوج که در خیل عظیم زن و شوهران ” آفت یکنواختی دیده ” گامی در راه احیای زندگی جنسی و متعاقباً بهینه سازی روابط فی مابین زناشویی برداشته اند ، خانم و آقای ” براون ” هستند که در ابتکاری قابل تقدیر فصلی جدید در کتاب زندگی زناشویی خود گشوده اند.

این زوج امریکایی متعاقب عهدی که با یکدیگر میبندند متعهد میشوند که به مدت ۱۰۱ روز بدون انفصال و بدون عذر وبهانه هر شب مبادرت به برقراری رابطه جنسی نمایند . آقای داگلاس بروان که ماحصل تجارب و رویدادهای ۱۰۱ روزسکس بدون توقف  خود را در کتاب  جاست دو ات  منتشر ساخته است مدعی است که پس از به اجرا درآوردن طرح ۱۰۱ روز سکس ، خود را بسیار شاداب تر ، جوان تر ، مصمم تر احساس کرده و در روابط بین فردی با همسر خود نوعی در هم تنیدگی عاطفی و روانی را تجربه گر بوده است .گویا در هم آمیختگی متناوب بدنی به در هم آمیختگی روحی منجر گشته و این زوج خود را بیش از پیش علاقه مند به یکدیگر و علاقه مند به زندگی ارزیابی میکنند.

آنچه تاکنون بر این زوج گذشته بوده است زندگی روتین ۱۱ ساله با مسئولیت خطیر بزرگ کردن سه فرزن می بوده تا اینکه در یکی از این شب های تکراری که همسر به تبادل اطلاعات روزانه خود مشغول بوده است از خبر شکل گیری انجمن پرهیزگران جنسی صحبت به میان میاید . انجمنی که از گرد هم آیی گروهی از افراد تشکیل یافته که به مدت ۱۰۱ روز ، روزه جنسی می داشته اند و از برقراری هر گونه ارتباط جنسی به انگیزه های متقاوت و ویژه خود را بدور کرده اند ، خانم براون پس از تاملی کوتاه رو به همسر کرده و پیشنهاد میکند که بیا ما خلاف آنچه این گروه انجام می دهند را تجربه کنیم و آن ۱۰۱ روز سکس بدون توقف باشد ! آقای براون در ابتدا ایده همسر را به یک شوخی سکسی تعبیر می کند لیکن وقتی اصرار و تاکید همسر را پشتوانه این طرح می بیند آمادگی خود را در همراهی این تجربه مشترک اعلام می دارد . و از این پس سفر جنسی این زوج آغاز میگردد . چنانچه ذکر آن در کتاب رفته اولین قدم در راه عملی شدن این پروژه جنسی خاموش سازی تلویزیون و برقراری امکان مکالمات فی مابین در راستای مقولات و سوژه های جنسی و نیز مهیا سازی زمینه های بدنی و روانی و نیز محیطی مناسب در خود به منظور آمادگی در انجام رفتار جنسی بوده است.

واضح است که فرمول طلایی این تجربه جنسی نه در عدد ۱۰۱ شب ارتباط جنسی بلکه در به حداکثر رسانیدن دفعات نیل خشنودی جنسی است . همانگونه که مکرراً در مقالات متعدد به استحضار رسیده است توانایی در رسیدن به اوج لذت جنسی هم بهداشت بدنی و سلامت و طول عمر فرد را تضمین گر است و از سویی نیز استحکام نظام زناشویی را قابل پیش بینی می سازد ، لذا بر ماست که نهایت تلاش را در شناخت فرایند رفتار جنسی خویش داشته باشیم تا از پیامد های مثبت تجربه ارگاسم به نحو احسن کامروا گردیم. در این جا روی صحبت بیشتر با بانوانی است که حتی پس از سالیان دراز که از رابطه زناشویی آنان می گذرد هنوز درفتح قلل لذایذ جنسی خود را ناتوان یافته و یا در نیمه راه به چشم انداز های کوهپایه دل خوش کرده و نیازی در ارتقاء وصعود به قله لذت جنسی نمی بینند.

لیکن آنچه به کرات در غالب پژوهش های علمی متذکر گردیده است ، تناوب در برقراری رابطه جنسی به منظور بهره وری از پیامد های مثبت روانی – جسمانی آن میباشد لذا مقوله خشنودی جنسی موردی نیست که بتوان آنرا مورد اغماض قرار داد و چنانچه به محیط پیرامون خود بنگریم شواهد بسیاری خواهیم یافت که نشان میدهد افرادی که درزندگی جنسی فعال را برای خود انتخاب نموده اند از سلامت جسمانی – روانی بهتری برخوردار بوده و میتوان طول عمر بیشتری را برای آنان پیش بینی نمود.

پزشکی تعریف میکرد که پیرمرد ۱۰۰ ساله ای را که مدتی در بیمارستان بستری و حال در شرف ترخیص میبوده ویزیت میکرده است . آنچه نام و خاطره این پیر مرد را در ذهن پزشک ماندنی کرده نه فقط سن زیاد او بلکه روحیه بسیار بالا و بشاش پیر مرد و همچنین سوالی بوده است که درلحظه خروچ از بیمارستان از پزشک خود میپرسد :

دکتر به من بگو چند روز دیگر میتوانم با همسرم سکس داشته باشم ؟!

در این لحظه پیر مرد سرش را به گوش دکتر نزدیک می کند و آهسته میگوید : مگر تو نمیخواهی راز صد ساله شدن من را بدانی ؟! پزشک بلا فاصله پاسخ میدهد که مسلماً دوست دارم بدانم چه کردی که به ۱۰۰ سالگی رسیدی . پیر مرد میگوید رمز طول عمر این است :

از هیچ فرصتی برای برقراری رابطه جنسی با همسرت غافل مشو !

این نمونه عملی این فرضیه می باشد که افرادی که زندگی جنسی فعالی دارند از تندرستی جسمانی و روانی بالاتری بهره مند هستند . تحقیقات بسیاری انجام پذیرفته تا کم و کیف احتمال تاثیر رابطه جنسی بر طول عمر و یا به عبارتی فواید تناوب دررفتار جنسی را به بوته امتحان یا آزمایش گذارند . در این راستا آنچه توجه محققین را به خود جلب کرده است این است که اگر تا به امروز به سکس به عنوان رفتاری صرفاً لذت بخش که بقاء نسل را گارانتی گر است ، نگریسته میشده ،امروزه باید به دید ” درمان ” به آن نگاه شود .

از جمله مواردی که تاثیر مثبت برقراری رابطه جنسی را نمایانگرند عبارتند از :

افزایش توانمندی سیستم دفاعی بدن و مقابله آن با ویروس ها و باکتری ها خصوصاً ویروس سرما خوردگی

تنظیم دوره قاعدگی و کاهش دردهای هنگام قاعدگی

بهبود کارکرد پروستات و کاهش عفونت پروستات و سرطان پروستات در مردان

خواب بهتر و عمیقتر بواسطه افزایش میزان جریان خون و جریان اکسیژن در بدن

کاهش درد و افزایش توانایی بدن در تحمل آن بواسطه افزایش میزان اندورفین در بدن ، خصوصاً کاهش سردردهای مزمن و میگرنی

بهبود افسردگی های خفیف و قابلیت عملکرد جانشینی سکس با داروهای ضد افسردگی !

کاهش وزن و از دست دادن کالری ، متعاقب هر رابطه جنسی چیزی معادل پانزده دقیقه پیاده روی بر روی دستگاه ترید میل کالری سوزانده میشود

بهبود سلامت دهان و دندان بواسطه افزایش میزان بزاق و آنزیمهای مفیدی که از پوسیدگی دندان جلوگیری میکنند

افزایش کیفیبت روابط زنا شویی بواسطه عمیق تر شدن رابطه عاطفی متعاقب هر رابطه جنسی

افزایش اعتماد به نفس به لحاظ عملی شدن این باور که فرد توانایی لذت بردن ولذت بخشیدن را داراست

افزایش احساس تجربه خوشبختی ، چرا که بنا بر نتایج تحقیقی ، افراد مفهوم خوشبختی و خوشبخت بودن را در بهره وری از تجربه جنسی موفق ارزش گزاری نموده اند ونه در ثروت و اندوخته مالی بیشتر و یا تملک بیزینس موفق . به عبارتی آنهایی که به جای داشتن حساب بانکی فعال ، اتاق خواب هایشان فعال است خود را بیشتر خوشبخت ارزیابی مینمایند .

لازم به ذکر است که آنچه از فواید برقراری رابطه جنسی گفته شد تنها منوط به رعایت استاندارهای رفتار جنسی مطلوب قابل حصول میباشد و در مواردی که فرد از ضوابط تعریف رفتار جنسی سالم و نرمال تخطی ورزد و به افراط در انجام رفتار جنسی کشیده شده و این رفتار به شکل اعتیاد درآمده باشد بهره مندی از فوائد رابطه جنسی در چنین افرادی مورد تردید است .




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 192
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 998
بازدید ماه : 2621
بازدید کل : 1079282
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com