پسران بخوانند: 5 نكته جهانى برای انتخاب همسر !!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 12 / 1 / 1393
بازدید : 359
نویسنده : sharef zadeh
پسران بخوانند: 5 نكته جهانى برای انتخاب همسر !!
انتخاب همسر مناسب يكى از مسائل جوانان در تمام دنياست .اين نكات از يكى از سايت هاى معتبر گرفته شده است و براى مردان مجرد بسيار مثمر ثمر خواهد بود :

 
نكات زير براى مردانى در نظر گرفته شده است كه شرايط روحى و عملى براى ازدواج را دارندو در آستانه بزرگترين انتخاب زندگى قرار دارند.
 
1.دخترى را انتخاب كنید كه مادرش  به نظرتان شايسته و كامل مى آید . مادر ها‌ آینه فرداى دخترانشان هستند . دخترى كه مادری مقبولو شايسته دارد گزینه بسیار مناسبی است .

2.اندكى مهارت خانه دارى یا پخت پز شما را گزینه مناسبى براى منتخب شدن میكند .این را بدانید كه دیگر دوره تحكم تمام شده و مشاركت حرف اول را مى زند.كمى مهارت خانه دارى و آشپزى براى دوران مجردى تان هم خوب است .

3. زنى را برگزینید كه اندامى متناسب با شما دارد . البته زنانى كه سیگارى هستند و به خاطر آن لاغر و متناسب مانده اند گزینه ها‌ى مناسبی برای ازدواج نیستند چرا كه به محض ترك این عادات همه تناسب خود را از دست مى دهند.

4. در قدم ها‌ى اول آشنایى خیلى دست و دل بازی ها‌ى بی حد وحصر به خرج ندهید چرا كه بعضى از این موارد غير ضرورى است. همه ما براى بدست آوردن پول تلاش مى كنیم و باید قدر آن را بدانیم . نه خسیس باش و نه ولخرج..!

5. این را بدانيد كه همسر خود را نمی‌توانید در یك مكان عمومى بیابید . ضرب المثلى هست كه مى گوید:" همسرت را در استخر پیدا نمیكنی . "بهترین مكان ها‌ براى یافتن همسر مناسب محل كار و آشنایى از طریق دوستان شفیق و خانواده و در دانشگاه صورت مى گیرد.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1040
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 1846
بازدید ماه : 3469
بازدید کل : 1080130
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com