۱۷ رازی که مردان به زنان نمی‌گویند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 / 1 / 1393
بازدید : 522
نویسنده : sharef zadeh

 

قدردانی

secrets-guys-wish-you-knew-salemzi

از نظر مردان، قدرشناسی مقوله‌ی بسیار مهمی است. مطالعات نشان می‌دهند پدرانی که به واسطه‌ی مراقبت از فرزندان خود مورد قدردانی قرار می‌گیرند،‌ شایسته‌تر و مصمم‌تر به همسران خود در این امر کمک و همراهی خواهند کرد.

فکر کردن به رابطه جنسی

secrets-guys-wish-you-knew-salemzi

مردان زیر ۶۰ سال، حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می‌کنند. این آمار تنها در یک چهارم زنان صدق می‌کند. همچنین خیالبافی مردان در این زمینه متنوع‌تر و در مقایسه با زنان دو‌‌ برابر آنان است. فکر کردن به رابطه جنسی در مردان، امری طبیعی و غیرقابل تغییر است.

رابطه جنسی موفق
عده زیادی از مردان، داشتن رابطه جنسی موفق را بسیار مهم می‌دانند و اغلب صمیمیت جنسی را در داشتن رابطه با فردی که به او متعهد هستند جستجو می‌کنند. زیرا زوجی که رابطه‌ی طولانی مدت دارند، بیشتر یکدیگر را می‌شناسند و می‌توانند در برآورده ساختن خواسته‌های یکدیگر موفق‌تر باشند.

تنوع در رابطه جنسی

secrets-guys-wish-you-knew-salemzi

اغلب اوقات آقایان شروع کننده رابطه جنسی هستند. این در حالی است که ترجیح می‌دهند شروع کننده، طرف مقابل باشد. بهتر است در رابطه جنسی تنوع وجود داشته باشد تا کسل‌کننده و عادی نشود.

آماده نبودن برای رابطه جنسی
برخلاف تصور برخی از افراد، آقایان همیشه میل به داشتن رابطه جنسی ندارند. برخی عوامل مانند مشغولیت ذهنی و استرس، مانع از برقراری رابطه‌ی مطلوب می‌شود. پس اگر همسرتان از داشتن رابطه سرباز زد، به این معنی نخواهد بود که دیگر شما را دوست ندارد.

لذت دو طرفه

secrets-guys-wish-you-knew-salemzi

خشنود کردن طرف مقابل برای مردان اهمیت زیادی دارد. این امر زمانی امکان‌پذیر است که طرف مقابل خواسته‌هایش را بازگو کند. برخی از زنان از بازگو کردن خواسته‌هایشان خجالت می‌کشند، اما مردان هنگامی از رابطه لذت خواهند برد که این لذت دو طرفه باشد.

مشکل در برقراری رابطه

secrets-guys-wish-you-knew-salemzi

مردها هنگامی‌ که پا به سن می‌گذارند، ممکن است دربرقراری رابطه دچار مشکل شوند. همسر چنین افرادی می‌تواند با دلگرمی دادن، استرس وی را برطرف کند.

صحبت درمورد علایق

secrets-guys-wish-you-knew-salemzi

اگر مردان در رابطه خود احساس دوست داشته شدن و قدرشناسی نکنند، ممکن است در مکان‌های دیگر دنبال خواسته‌هایشان بگردند. برخی مردان خود را با کار و یا ورزش سرگرم می‌کنند و عده‌ای نیز با زنان دیگر رابطه برقرار می‌کنند. برای پیشگیری از این امر، بهتر است زوجین راجع به خواسته‌ها و علایق خود صحبت کنند و با بی‌اعتنایی، ‌رابطه خود را بحرانی نسازند.

وقف کردن خود

secrets-guys-wish-you-knew-salemzi

اغلب مردان خود را وقف زندگی زناشویی می‌کنند. در حالیکه اگر همسر این افراد نیز بتوانند در هزینه‌های زندگی مشارکت کنند، زندگی زناشویی پرثمری خواهند داشت.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 832
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 832
بازدید ماه : 3261
بازدید کل : 1079922
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com