درخت خوشبختي تون رو بشناسيد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 / 12 / 1392
بازدید : 405
نویسنده : sharef zadeh

 

derakht نهال كوچك ريشه در خاك دارد تا تغذيه كند از خاك و آب، فصل‌ها مي‌آيند و مي‌روند و نهال كوچك قد مي‌كشد و ريشه‌اش را در خاك گسترش مي‌دهد و روز به روز به قامتش افزوده مي‌شود. قطر تنه‌اش زياد مي‌شود. روزي مي‌رسد كه درخت تنومند به ثمر مي‌نشيند و برگ‌هايش سبز مي‌شود. در بهار جوانه مي‌زند در تابستان به سبزي مي‌نشيند، در پاييز لباس هزار رنگ خزان به تن مي‌كند و در زمستان  زير سنگيني برف باريده خم مي‌شود، اما از امروز براي شما بينندگان و خوانندگان عزيز نسيم آرامش سبزي درختان را كه به سرنوشت شما سبزي خواهند بخشيد مي‌شناسانيم. قرار است از اين پس شما را با درختان سرنوشت تان آشنا ‌كنيم و سرنوشت شما را با درختان رقم بزنيم.

متولدين 12 تا 24 دي

نارو ن نماد بزرگواري

شما داراي ظاهري خوب و شايسته هستيد. سليقه بسيار خوبي هم در پوشيدن لباس داريد. اعتدال در تقاضاها و خواسته‌هاي شما كاملا چشمگير است. شما كم ادعا هستيد و اشتباهات را فراموش نمي‌كنيد. سر زندگي و نشاط شما ديدني است. به جاي اين كه از ديگران اطاعت كنيد دوست داريد كه راهنمايي شويد. در شراكت فردي درستكار و باوفا هستيد و دوست داريد كه تصميم گيرنده باشيد. براي سايرين فردي بزرگوار، نجيب، سخاوتمند، شوخ‌طبع و با همه اين خصوصيات شما فردي كارآمد هستيد.

متولدين 25 دي تا 3 بهمن

سرو نماد اعتماد به نفس

شما داراي توان و قدرت فوق‌العاده‌اي هستيد آنقدر كه مي‌دانيد چطور خودتان را با شرايط مختلف و موقعيت‌هاي پيش آمده در زندگي وفق دهيد. از دريافت هديه‌هاي غيرمنتظره خوشحال مي‌شويد و اين كار را دوست داريد. بايد به شما تبريك گفت چون از سلامت بدني كامل برخورداريد. اصلا اهل خجالت نيستيد و اعتماد به نفس تان بالاست. در سخنراني برجسته هستيد؛ خيلي مصمم و با اراده. در كنار همه اين خصوصيات خود كمي عجول و بي‌طاقتيد البته دوست داريد كه ديگران تحت تاثير شما قرار بگيرند. فردي با استعداد، سختكوش و در اكثر اوقات خوشبين هستيد و شخصي با خصوصيات شما توانايي تصميم‌گيري سريع را دارد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 937
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 937
بازدید ماه : 3366
بازدید کل : 1080027
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com