نشانه های دروغگویی زنان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 2 / 1 / 1397
بازدید : 153
نویسنده : sharef zadeh

 

نشانه های دروغگویی زنان

 ۷ علامت یک دروغگو

گاهی اوقات، ما دروغ‌های بی‌ضرری را بیان می‌¬کنیم، مثلاً اگر رئیس از ما در مورد مدل موی جدید و وحشتناکش سؤال کند می‌گوییم «خوب است» یا برای انجام ندادن یک کار سخت عذر و بهانه می‌آوریم. در واقع، دروغ‌های بی‌ضرر متداول هستند و به‌طور خاصی وحشتناک و بد نیستند، اما اگر ارتباط کلی بر اساس فریب و نیرنگ برقرار شود یا اگر تعارف‌هایی را برای موفقیت‌ها در محل کار به کار ببرید، باید بفهمید که واقعیت دارند یا فقط دروغ هستند. خوشبختانه، بیشتر دروغگوها با علائمی همراه هستند که اگر به آنها توجه کنید، به راحتی می‌توانید آنها را آشکار نمائید. در این مقاله، می‌خواهیم به شما و سایر خوانندگان روش‌هایی را نشان بدهیم که یک دروغ و دروغگو را به راحتی آشکار می‌سازد.

علائم فیزیکی دروغ گفتن

اگر شک کنید مورد فریب واقع شده‌اید، باید ۸ علامت فیزیکی دروغ گفتن در زیر را بشناسید:
۱٫ زبان بدن:
این مورد اولین مورد از علائم دروغگویی است که می‌خواهیم در این مقاله آن را معرفی کنیم. برای بیشتر افراد، دروغگویی سخت و ناراحت‌کننده است و به راحتی می‌تواند از طریق حرکات بدن مشخص شود. متخصصین زبان بدن بسیاری از واکنش‌های غیر ارادی و رفتارهای ناآگاهانه را شناسایی کرده‌اند که این فریب و نیرنگ را نشان می‌دهد. گرچه، ماشین دروغ‌سنج می‌تواند علائم فیزیکی را با دقت مشخص کند، از جمله عرق کردن، منقبض شدن ماهیچه‌ها، فشار خون، اما این تغییرات با چشم غیر مسلح به سختی درک می‌شوند.
۲٫ تماس‌های چشمی غیر معمولی
افراد وقتی دروغ می¬گویند نمی‌توانند تماس چشمی برقرار کنند، بنابراین اگر کسی در هنگام صحبت با شما به‌طور مستقیم به چشمتان نگاه نکرد، آنگاه باید بدانید که به شما دروغ می‌گوید. گرچه، این دیدگاه‌ که فرد دروغگو نمی‌تواند تماس چشمی برقرار کند، معروف است به طوریکه افراد دروغگو نسبت به حفظ تماس چشمی خوب با فرد مقابل بسیار دقیق هستند. بنابراین، باید توجه کنید که اگر کسی تماس چشمی زیادی با شما برقرار کرد و نگاهش را در یک حالت ناراحت کننده با شما حفظ کرد؛ فوراً به پایین نگاه کرد یا بعد از گفتن چیزی به سرعت چشمانش را به هم زد، آن شخص ممکن است به شما دروغ بگوید. این نیز یکی از علائم بسیار متداول دروغگویی است که افراد باید آن را بدانند به گونه‌ای که دیگر مورد تقلب واقع نشوند.

دروغگویی
۳٫ حالت‌های متضاد چهره
مشابه با علائم زبان بدن و تماس چشمی که در بالا به آن اشاره کردیم، حتی اگر دروغی از دهان فردی خارج شود، بدن وی غالباً واقعیت را می‌گوید. پنهان کردن واقعیت در هیچ جایی سخت‌تر از چهره نیست. یک علامت خوب که در حالت دروغ گفتن وجود دارد، خنده مصنوعی است. شخصی که عصبانی یا آشفته است، اما تلاش می‌کند لبخند بزند تا این واقعیت را پنهان کند و به شما اطمینان دهد همه چیز خوب است در واقع به شما دروغ می‌گوید.
۴٫ علائم گفته‌ها
علامت گفته شده، به عنوان علائم بدنی غالباً غیر ارادی است. یک مثال، افزایش حجم صداست. این علامت استرس است و افراد متخصص متوجه می‌شوند که این پدیده احتمالاً زمانی رخ می‌دهد که شخص به جای اینکه راست بگوید، دروغ می‌گوید. استفاده از عباراتی مثل «صادق باش» یا «صداقت» در افرادی که به شما دروغ می‌گویند و تلاش می‌کنند شما را قانع کنند تا صداقت آنها را باور کنید متداول است. در واقع، این نیز یکی از واضح‌ترین علائم فیزیکی دروغ گفتن است که افراد باید به خوبی در خاطر داشته باشند.
۵٫ رفتارهای ناراحت
هنگامی که شما در مورد یک دروغ مشکوک از کسی سؤالی می‌پرسید یا یک سؤال بی‌گناهانه می‌پرسید، پاسخ‌دهندگان معمولاً رفتار دفاعی دارند یا دشمنی خود را نشان می‌دهند. آنها ممکن است حتی شما را بپیچانند، به شما تهمت دروغگویی بزنند، یا برخی رفتارهای اشتباه انجام دهند. شخصی که دروغ می‌گوید، از پاسخ گفتن مستقیم به سؤالات اجتناب می‌کند و تلاش می‌کند گفتگوها را در جهت دیگری هدایت کند که شاید از نقطه ضعف‌ها یا اشتباهات شما باشد. در واقع این نیز یکی از متداول‌ترین علائم فیزیکی دروغگویی است که افراد برای اجتناب از فریب خوردن در مورد اینکه چه کسی تقلب می‌کند، باید به خاطر داشته باشد.

نشانه های دروغگویی زنان
۶٫ داستان‌های باورنکردنی
دلیل اینکه زمانیکه شخصی دروغ می‌گوید ما مشکوک می‌شویم، عملکرد بدنی یا عبارات وی نیست، بلکه محتوای داستان‌هایی است که برای شما می‌گوید. یک داستان باید آغاز، پایان و جزئیات واضح داشته باشد. برای جلوگیری از تضاد با خودتان یا ساختن یک دروغ پیچیده که ممکن است فاقد منطق باشد، افراد دروغگو غالباً داستانی می‌گویند که بسیار مبهم است و هیچ‌گونه جزئیات مهمی در آن وجود ندارد. اینکه آیا داستان کوتاه مبهم، پیچیده یا مغایر است، بهترین روش برای تعیین این مسئله است که با پرسیدن سؤالات یا افزایش جزئیات، واقعی است یا فقط یک افسانه است. اگر افراد واکنش مشابهی نسبت به عملکردهای اشاره شده در بالا داشته باشند- برای مدت زمان طولانی در هنگام پاسخگویی به سؤالات مکث می‌کنند، مضطرب، عصبانی می‌شند یا حالت دفاعی دارند- به احتمال بسیار زیاد این فقط داستانی است که آن فرد اختراع کرده است. این نیز یک علامت متداول از دروغگویی است که افراد باید به خوبی آن را به خاطر داشته باشند!
۷٫ گذشته
این آخرین مورد از علائم متداول دروغگویی است، که به شما و سایر خوانندگان izanan در این مقاله نشان خواهم داد، اما کم‌اهمیت‌ترین آن محسوب نمی‌شود که زمانی که قاضی شخصی را محاکمه می‌کند و تلاش می‌کند مشخص کند آیا گفته‌هایی که وی بازسازی می‌کند و از ابتدا بیان می‌کند، واقعیت است یا دروغ، یکی از شرایطی که باید در نظر بگیرید، گزارش جنایی مدافع است. بنابراین، باید تاریخچه قبلی شخصی که مشکوک به شما دروغ می‌گوید را مورد ملاحظه قرار دهید.
اگر فکر می‌کنید این علائم فیزیکی دروغ گفتن، که من در این مقاله معرفی کردم دقیقاً چیزهایی است که شما در جستجوی آن هستید، و اگر می‌خواهید این فهرست را با سایر افرادی که می‌خواهند دروغگوها را در اطراف خود مشخص کنند، به اشتراک بگذارید، راحت باشید و این فهرست را با آنها به اشتراک بگذارید. به خاطر داشته باشید که در زیر متن فیدبک‌ها و نظرات خود را بگذارید تا نظرات شخصی خود را نیز به من نشان دهید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 722
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 1528
بازدید ماه : 3151
بازدید کل : 1079812
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com