دروازه ستاره ای یا دروازه جهنم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 1 / 6 / 1396
بازدید : 159
نویسنده : sharef zadeh

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ كَمِشْكَاةٍ فِيهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِي زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ كَأَنَّهَا كَوْكَبٌ دُرِّيٌّ يُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَكَةٍ زَيْتُونِةٍ لَّا شَرْقِيَّةٍ وَلَا غَرْبِيَّةٍ يَكَادُ زَيْتُهَا يُضِيءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَى نُورٍ يَهْدِي اللَّهُ لِنُورِهِ مَن يَشَاءُ وَيَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ

خدا نور آسمانها و زمين است مثل نور او چون چراغدانى است كه در آن چراغى و آن چراغ در شيشه‏اى است آن شيشه گويى اخترى درخشان است كه از درخت‏ خجسته زيتونى كه نه شرقى است و نه غربى افروخته مى‏شود نزديك است كه روغنش هر چند بدان آتشى نرسيده باشد روشنى بخشد روشنى بر روى روشنى است‏ خدا هر كه را بخواهد با نور خويش هدايت مى‏كند و اين مثلها را خدا براى مردم مى‏زند و خدا به هر چيزى داناست

الَّذِينَ يُجَادِلُونَ فِي آيَاتِ اللَّهِ بِغَيْرِ سُلْطَانٍ أَتَاهُمْ كَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ وَعِندَ الَّذِينَ آمَنُوا كَذَلِكَ يَطْبَعُ اللَّهُ عَلَى كُلِّ قَلْبِ مُتَكَبِّرٍ جَبَّارٍ

کسانى كه در باره آيات خدا بدون حجتى كه براى آنان آمده باشد مجادله مى‏كنند [اين ستيزه] در نزد خدا و نزد كسانى كه ايمان آورده‏اند [مايه] عداوت بزرگى است اين گونه خدا بر دل هر متكبر و زورگويى مهر مى‏نهد

 


 

این چشم جهان بین همان چشم هوروس  Horus خدای مصری است.

در مطالب قبلی در باره هوروس توضیح دادم. این چشم همان چشمی است که در مجسمه بودا آن را می یابید… چشم سوم علامتی که هندو ها بین دو ابروی خود قرار می دهند ،نمادی از این چشم سوم است . چشم شیوا.

چشم برزخی.

هرم نماد انسانی است که در حال مدیتیشن است و چشم روی هرم به معنی گشوده شدن چشم سوم است.

در اینجا سنگ نهایی هرم که با آن هرم کامل می شود Capstone یا Keystone هرم است.شاه کلید سنگهای هرم و ،نمادی از مغز است. وقتی که هرم کامل شد و سنگ نهایی بر سر جایش قرار گرفت،مغز شما به اوج توانایی خود می رسد.مغز شما با غده صنوبری Pineal Gland به اتحاد می رسد.

خوب بحث طلسم را تا همین جا داشته باشید تا بعد به آن باز گردیم. اینجا لازم می دانم تا کمی درباره غده صنوبری Pineal Gland که در مغز ما انسانها قرار دارد کمی توضیح دهم تا باز به مبحث طلسم بازگردیم.

غدد اصلی که سیستم درون ریز بدن انسان را تشکیل می دهد، غده هیپوتالاموس، هیپوفیز، تیروئید، پاراتیروئید، آدرنال، جسم صنوبری و غدد تناسلی می باشد که شامل تخمدان ها و بیضه هاست. جسم صنوبری که غده صنوبری نیز نامیده می شود، در وسط مغز قرار گرفته است.

(در پرانتز:در تصاویر بالا به آرایش موهای مجسمه و شباهت آن با مجسمه میوه درخت صنوبر(در واتیکان) دقت کنید.در ضمن به آن دو طاووس که از آن میوه محافظت می کنند دقت کنید.کسانی که با اسطوره ها و نمادشناسی آشنا هستند،معنی طاووس و ملک طاووس(دربان بهشت) که ابلیس با فریفتن آن وارد بهشت شد را می فهمند.جالب اینجاست که ابلیس به شکل مار به بهشت وارد شد و آدم و حوا را فریفت.مار را هم خواهید دید.)  این غده ملاتونین ترشح می کند، هورمونی که چرخه خواب-بیداری را تنظیم می کند.    غده صنوبری اخرین غده درون ریز بوده که که نقش و کاربرد ان کشف شده است . ومحل در مغز عمیق است و ظاهرا نشان دهنده اهمیت ان است.عده ای بر این باورند که این غده که دقیقا از نظر جغرافیایی در مرکز مغز انسان قرار دارد ،همان چشم سوم یا چشم برزخی انسان است.

من در اینجا قصد رد کردن و یا تائید کردن این قضیه را ندارم.ولی آنچه برایم مسلم شده این است که در باره این غده حقایقی وجود دارد.حقایقی که از زمان سومریان و مصریان افرادی به آن دست پیدا کرده بوده اند. آنها  اعتفاد دارند که با فعال شدن این غده در مغز دریچه ای جدید بروی شهود انسان از اطرافش گشوده می شود.فعال شدن این غده را برخی به همان چشم سومی تعبیر کرده اند که در مجسمه های بودا مشاهده می کنید.در یوگای هندی به این چشم سوم (اجنا) می گویند.با فعال شدن آن انسان توانایی تله پاتیک عمیقی را پیدا می کند.

رنه دکارت فیلسوف معروف آن را خانه روح نام نهاده است. چیزی که مشخص است این است که گروهی به دانش فعال سازی این غده دست پیدا کرده بوده اند و از زمان باستان از این توانایی جادویی استفاده های فراوان برده اند.و تا جایی پیش رفتند که این نیرو را به جای خداوند فرض کردند و به پرستش او پرداختند.

گمان می کنم تا حدودی با ریشه های مشترک آئین های شرک آلود سومری،مصری،یونانی،هندی،بودایی و …آشنا شده باشید.چیزی که عجیب است این است که تمامی آنها از این غده حرف می زنند. که البته این حقیقت برای عامه مردم مخفی است و تنها کسانی به راز آن پی خواهند برد که به نمادها آشنا باشند و توانایی گشودن رمز و Decode کردن آن را داشته باشند.پس تا زمانی که این قضیه مخفی است ،اگر کسی از این نیروی درونی استفاده کند در نگاه دیگران حکم یک جادوگر و معجزه گر را دارد.

در عرفان های هندی و یوگا از نیرویی و انرژی صحبت می شود به نام کندالینی : از دید آنها ،کندالینی Kundalini (کندالینی نیرویی روحانی و کیهانی است که به صورت حلقه شده در تمام انسانها بصورت وارونه در دهانه سوشومنا نیدی قرار گرفته است. کندالینی آگاهی خالص، رهایی و دانش است.) از دیدگاه آنان وقتی که این انرژی ذخیره شده (که آن را به صورت و نماد دو مار نشان می دهند)،حرکت خود را در بدن به سمت بالا و به تدریج انجام می دهد وفتی که در این مسیر تمام چاکراهای خفته و عیر فعال را بیدار کرده و فعال کرد،نهایتا به چاکرای ششم می رسد. و آن چاکرا همان غده صنوبری یا چشم سوم است.

با فعال شدن این غده رویداد عجیب و منحصر بفردی در بدن اتفاق می افتد.و آن این است که شما ماورای فضا و زمان را در حالیکه هنوز خود در فضا و زمان هستید می بینید.  واین پدیده یک دروازه ستاره ای است.یک StarGate.

آنچه که از طریق آنها ادعا می شود این است که شما با افزایش فرکانس ارتعاشات خود خواهید توانست تا این غده را فعال کنید و برای افزایش ارتعاشات باید مدیتیشن کنید. (خوانندگان ماجراجو لطفا مراقب باشند) بهترین جا برای مدیتیشن از نظر آنان زیر یک هرم است.زیرا هرم به خاطر ساختار خاص هندسی خود بیشترین مقدار از انرژی کیهانی را دربافت کرده و کالبد شما را با آن شارژ می کند.و با این کار شما فرکانس ارتعاشات خود را طی چند مرحله رزونانس آنچنان افزایش می دهید که هم فرکانس با ارتعاشان موجود در غده صنوبری شوید.و دروازه ستاره ای را می گشایید. البته اگر این هرم ها در محل تقاطع خطوط انتقال انرژی زمین قرار گرفته باشند،بیشترین اثر مشاهده می شود.

من تا اینجای قضیه مشکلی ندارم.مسئله اینجاست که شما خواهید توانست دروازه ها را بگشایید.و دید شما ماورای فضا و زمان را خواهد دید.حتما موجودات ماورایی را ملاقات خواهید کرد ولی کدام موجودات را؟؟!! ادعای من این است که شما با شیاطین و اجنه ارتباط برقرار خواهید کرد. آنچه که در طول تاریخ آنها در لژهای مخفی خود آن را بارها و بارها انجام داده اند. حالا شاید متوجه شده باشید که ساختمانهای هرمی چه نقش کلیدی در این پدیده ایفا می کنند. شاید بد نیاشد که بدانید همان گونه که چشم سوم (غده صنوبری)Pineal Gland در مرکز جغرافیای مغز ما قرار دارد .اهرام مصر در مرکز جغرافیای انرژی کیهانی در زمین قرار گرفته است. وتمام شهرهای ساخت فراماسون ها و تمام لژهای آنان روی این خطوط و مخصوصا محل تقاطع این خطوط قرار گرفته اند. ومصریان باستان و فراعنه به دروازه های ستاره ای دست یافته بودند.


 

 

وَقَالَ فِرْعَوْنُ يَا هَامَانُ ابْنِ لِي صَرْحًا لَّعَلِّي أَبْلُغُ الْأَسْبَابَ*

أَسْبَابَ السَّمَاوَاتِ فَأَطَّلِعَ إِلَى إِلَهِ مُوسَى وَإِنِّي لَأَظُنُّهُ كَاذِبًا وَكَذَلِكَ زُيِّنَ لِفِرْعَوْنَ سُوءُ عَمَلِهِ وَصُدَّ عَنِ السَّبِيلِ وَمَا كَيْدُ فِرْعَوْنَ إِلَّا فِي تَبَابٍ*

و فرعون گفت:ای هامان! برای من کاخی بلند بساز تا به آن درها دست یابم*

درهای آسمانها،تا از خدای موسی آگاه شوم.من او را دروغگو می پندارم.

اینچنین عمل زشت فرعون در نظرش آراسته شد و زیبا جلوه نمود و از راه حق بازداشته شد.و مکر و تدبیر فرعون جز به کار هلاکش نیامد.

 


 

برمی گردیم به جناب الیستر کرولی یا همان جادوگر عصر مدرن:

همانطور که در قسمتهای قبل دروازه های ستاره ای توضیح دادم ،به این نکته اشاره شد که او موفق شد تا با انجام مناسک جادویی خویش دروازه های ستاره ای را در هرم گیزا در مصر بگشاید. او موجودی را رویت کرد به نام Aiwas . او از قیافه او تصویری کشید.او برای این شیطان نماد و مهری را کشید .که در تصویر مشاهده می کنید.در این طلسم به خوبی حروف OZ را مشاهده می کنید.

نمی دانم،شاید شما در کودکی فیلم یا کارتون جادوگر شهر OZ را دیده باشید.در این فیلم چهره این جن به خوبی نمایش داده شده است.من توصیه می کنم تا حتما این فیلم را ببینید و آنگاه از آنچه که امروزه در اطرافتان اتفاق می افتد شوکه شوید.(حادثه ۱۱ سپتامبر را ببینید)

یک جن در هرم گیزا توسط کرولی ظاهر شد. این اتفاق در روزهای ۸،۹،۱۰ آوریل سال ۱۹۰۴ میلادی افتاد.این جن به آلیستر کرولی گفت که او کاهن و مشاور خدای مصری  Hoor-pa-Kraat  است.هور پا کارات نمادی و تجسمی از خدای مصر باستان حوروسHorus است .یک شیطان که شباهت فوق العاده عجیبی به آنچه از تصاویر بیگانه های فضایی در ذهن دارید،داشت.

البته آلیستر کرولی برای زیارت این موجود زحمت خیلی زیادی کشید.این اجنه برای نشان دادن خود رونما می خواهند.مثلا آنها خیلی به خون و خون ریختن علاقمندند.اگر این خونریزی همراه با اعمال شنیع (س/ک/س/ی) همراه باشد،صد البته اثری چند برابر خواهد داشت.آلیستر کرولی سالیان زیادی را صرف اینگونه فعالیتها کرد.او شنیع ترین و وحشتناکترین اعمالی را که در تصور من و شما می گنجد انجام داد که البته من شرم دارم و معذورم که آنها را بیان کنم.


 

یا ايُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ وَمَن يَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ فَإِنَّهُ يَأْمُرُ بِالْفَحْشَاء وَالْمُنكَرِ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ مَا زَكَا مِنكُم مِّنْ أَحَدٍ أَبَدًا وَلَكِنَّ اللَّهَ يُزَكِّي مَن يَشَاءُ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ

اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد پاى از پى گامهاى شيطان منهيد و هر كس پاى بر جاى گامهاى شيطان نهد [بداند كه] او به زشتكارى و ناپسند وامى‏دارد و اگر فضل خدا و رحمتش بر شما نبود هرگز هيچ كس از شما پاك نمى‏شد ولى [اين] خداست كه هر كس را بخواهد پاك مى‏گرداند و خدا[ست كه] شنواى داناست


 

او به آلیستر کرولی گفت که او رسالت دارد تا پیام این خدا را برای انسانها برساند و آغاز عصر جدید بشریت و قرن جدید انسانها را به آنها اعلام کند.(آری آنچه که تا به آن روز مخفی بود،توسط کرولی علنی شد) Aiwas سه بخش از کتابی را که بعدها به کتاب قانون The Book Of Lawمشهور شد،به آلیستر کرولی دیکته کرد.این کتاب نقشه راه رسیدن به این عصر جدید را افشا می کرد.یک سلطنت دو هزار ساله.عصری پر از خون و آتش . مملو ازجنگ و کشت و کشتار.عصری با آزادی ها و ولنگاریهای بی مانند.عصری با هرج و مرج و آشوب لجام گسیخته.عصری دقیقا مشابه آنچه که امروز من و شما در آن زندگی می کنیم. پس از این ملاقات شوم بود که دنیا به آتش کشیده شد تا این شیاطین از خون و خون ریزی سیراب و سرمست شوند..من مدارکی را در اختیار دارد که ارتباط تک تک این افراد جنگ سالار با آلیستر کرولی را ثابت می کند.

و دنیا با سرعت دیوانه بار و جنون آمیزی به سمت بی بند و باری و ولنگاری و ابتذال پیش رفت:مطرح شدن گروه موسیقی BEATLES  با آوردن آنها از انگلیس به آمریکا و شیوع مصرف مواد مخدر و توهم زا و جنبش هیپی ها و جنبش همجنسبازان و … تا به امروز


فلسفه حاکم بر این کتاب بعدها به Law of Thelema مشهور شد. Thelema یک لغت یونانی است به معنی (خواهش Will)(خواهش حقیقی True Will)، این فلسفه هسته مرکزی فلسفه آلیستر کرولی را تشکیل می دهد. اینکه هر چه که نفس آن را می خواهد روا است.نفست را با اجرای خواهشهایش شاد کن و سیراب. همان فلسفه ای که دکتر آنتوان لوی Anton Szandor LaVey برپایه این فلسفه کلیسای خود را بنیان نهاد.

کلیسای شیطان پرستان.

دوستان من در ذهن خود آنچه را که از شیطان پرستان دارید به دور بریزید. همه کار آنان خالکوبی بروی چشم و ابرو و خون خوردن و … اینجور حرفها نیست.

گرچه انتهای کار آنان به جایی فجیع تر منتهی می شود. ولی حرف اصلی آنان چیز دیگریست.آنان می گویند.(آنچه که تو دوست داری،آن درست است) این امیال توست که ارزش دارد.نفست را با رساندن به این امیال سیراب کن. آنگاه معجزه ها را مشاهده کن دقیقا نعل به نعل آنچه که در کتاب راز Secret می خوانید. دقیقا آنچه که از دموکراسی در ذهنمان جا داده اند. آنها می گویند آنچه میل اکثر مردم است حق است.آنچه که دوست داری انجام ده. هر جور که دوست داری زندگی کن. هر عرفانی را که دوست داری همان راه توست. (به عدد انسانهای روی زمین راه برای رسیدن به خدا هست). این بزرگترین دروغ شیطان است.

دوست من حتی اگر امروز همه ما در یک همه پرسی شرکت کنیم و به نبود خدا رای دهیم… ولی بدان باز خدا هست.و راه او فقط یکی است راه راست.  از تانترا یوگا و گروپ س ک س به خدا راهی نیست.این راه رو به جهنم است. راه نجات در درون ماست در مرکز جغرافیای وجودمان…در مرکز نه در شرق تو….. و نه در غرب تو…آن نور ،نور خداست، آن نور نور علی نور است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 2472
بازدید کل : 1079133
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com