چگونه گوشی را سریعتر شارژ کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 3 / 9 / 1395
بازدید : 115
نویسنده : sharef zadeh

 گوشی های هوشمند امروزی با افزایش قابلیت و امکانات به یک باتری بسیار قدرتمند احتیاج دارند و برای شارژ این باتری ها مسلما نیاز به ولتاژ و آمپر بالاتر دارند که بتوانند در کمترین زمان ممکن شارژ شوند. اما در بعضی اوقات افراد به طور ناگهانی نیاز به شارژ سریع باتری دارند و نمی توانند چند ساعت منتظر شارژ شدن کامل باتری بمانند و یا گوشی را از دسترس خارج کنند به همین علت امروز نحوه سریع شارژ شدن باتری تلفن همراهتان را به شما آموزش می دهیم.

 
 
 
 
قدم اول: زمانی که به شارژ سریع نیاز دارید ابتدا گوشی را خاموش کرده و باتری را به مدت 15 ثانیه از گوشی خارج کنید و مجدد باتری را داخل تلفن همراه گذاشته و آن را روشن کنید. با این کار نرم افزار های در حال اجرا بسته می شوند و دیگر از باتری استفاده نمی کنند. 

نکته:
 در صورتیکه امکان خارج کردن باتری از تلفن همراهتان را ندارید می توانید دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه نگه دارید.

قدم دوم: برای شارژ کردن موبایلتان آن را به کامپیوتر یا تلویزیون متصل نکنید زیرا مقدار ولتاژ کمتری به باتری می رسد پس سعی کنید از شارژر اصلی موبایل، آداپتور و پریز برق استفاده کنید.
 
 
 
قدم سوم: نور صفحه نمایش موبایل را تا حد ممکن کم کنید و اینترنت، وای فای یا قابلیت هایی مانند جی پی اس که شارژ شما را مصرف می کنند را سریعا خاموش کنید.
 
قدم چهارم: اکثر گوشی های هوشمند یک قابلیت به نام POWER SAVER دارند و هنگامی که شارژ باتری شما کمتر از 15 درصد می رسد این قابلیت فعال می شود. شما زمانی که تلفن همراهتان را به شارژ زده اید می توانید این گزینه را فعال کنید. 
 
 
 
قدم پنجم: از یک آداپتور با آمپر بالاتر مانند آداپتور تبلت استفاده کنید با این کار تلفن همراه شما سریع تر شارژ می شود؛ البته نگران نباشید هیچ مشکلی به وجود نمی آید و گوشی شما منفجر نمی شود.
 
 

قدم آخر: شما می توانید با نصب نرم افزار Faster Charger Battery و nitrocharger روی تلفن همراهتان در موافع ضروری از این گونه نرم افزارها استفاده کنید. این دو نرم افزار تا حد ممکن عملکر پردازنده گوشی شما را هنگامی که در حال شارژ است به کمترین حالت ممکن می رساند.
 
 
 
حال باید صفحه نمایش گوشی را خاموش کنید و منتظر بمانید گوشی شما شارژ شود.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1228
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 2034
بازدید ماه : 3657
بازدید کل : 1080318
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com