معبد سلیمان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 6 / 8 / 1395
بازدید : 103
نویسنده : sharef zadeh

 

آیا فکر می کنید این گنج مدفون شده در معبد سلیمان بازیابی شده؟

فکر می کنید حفاری های امروز، برای یافتن یک گنج است؟

این گنج هدف حفاری های امروز نیست. چرا که آن گنج قرن ها قبل پیداه شد، آیا می توانید حدس زنید که توسط چه کسی؟  آنچه آنها پیدا کردند؟

 کتاب ممنوعه جادوگری بود.

به وسیله این گنج آنها آموزه های مخفی و مرموزی یاد گرفتند که ایلومناتی بر اساس آنها شکل گرفت.

آنها این آموزه ها را به کار گرفتند تا به بالاترین درجات قدرت در جهان صعود کنند  و آنها با پرستش شیطان به چنین هدفی رسیدند.

آنها از روی میل، روحشان را فروختند و از طریق مناسک مخفی، تعهدات و پیمان رازداری، این دانش و آموزه ها، مخفی ماند. دانش آنها هیچگاه نوشته نشد، بلکه از طریق نمادها، مناسک و معماری، به بقیه منتقل گردید.

بیاید آیه ۱۰۱ سوره بقره را بخوانیم و هنگامی که فرستاده از سوی خداوند به سراغشان آمد، در حالی که با نشانه هایی که نزد آنها بود مطابقت داشت، جمعی از آنان که دارای کتاب بودند، کتاب خدا را پشت سر انداختند، گوی اصلا از آن خبر ندارند.
وقتی رسول الله آمد، آنها نمی خواستند از او پیروی کنند. از چه چیزی پیروی کردند؟ از آنچه شیاطین در عصر سلیمان بر مردم می خواندند، پیروی می کردند.
به معنی که شیاطین به مردم سحر و جادو می آمختند. ابلیس و شیاطین قبل از عصر سلیمان و در طول حکومت سلیمان، به مردم سحر و جادو می آموختند. السدی در تفسیر این آیه می گوید. سلیمان فهمید که شیاطین، به مردم سحر و جادو می آموختند، بنابراین او تمام دستورالعمل ها و کتابهایشان را جمع آوری کرد و آنها را از شیاطین و مردم گرفت و قانونی گذاشت که هر کس سحر و جادو بیاموزد یا انجام دهد یا آموزش دهد، اعدام خواهد شد. او تمام کتاب ها را جمع آوری و دفن کرد. می گویند زیر تختش آنها را دفن کرد.
حال شما می دانید که چرا طرح های اصلی این انجمن مخفی، احیای معبد سلیمان و حفاری های نزدیک مسجد الاقصی مقدس، برای دستیابی به گنج مدفون شده است. و آنها تا زمانی که به این هدف نرسند به هیچ وجه متوقف نمی شوند. به همین دلیل مسجد را توطئه های بزرگی احاطه کرده است. فکر می کنید فلسطین، به آرامش واقعی خواهد رسید؟ فلسطین مهمترین قسمت از توطئه جهانی است. و آرام آرام برای ظهور قطعی دجال آماده می شود.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 721
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 721
بازدید ماه : 3150
بازدید کل : 1079811
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com