پیلاتس رازی شگفت انگیز برای بدن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 18 / 8 / 1394
بازدید : 119
نویسنده : sharef zadeh

 این نوع ورزش در سال 1920 توسط ژوزف پیلاتس و با نام کنترولوژی (علم کنترل بر بدن) پایه گذاری و مطرح شد و پس از سالها با پیشرفت علم مردم به اهمیت این ورزش پی بردند.

 
این نوع ورزش متشکل از نرمشهایی برای تمرکز ذهن و انعطاف بیشتر مفاصل و اندام‌ها بدون حجیم کردن عضلات می‌باشد. انجام این نرمش‌ها موجب آمادگی و انعطاف پذیری بدن و برقراری نوعی ارتباط و هارمونی بین مغز و اندام‌ها می‌شود که در همه‌ی سنین قابل انجام است.از دیگر فواید این ورزش می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش درد در ناحیه‌ی کمر ، کاهش وزن و چربی بدن، افزایش قابلیت تحرک مفاصل، حجم ریه و قدرت تنفس و تقویت سیستم قلبی و عروقی و همچنین کاهش احتمال آسیب در جراحات اشاره کرد. علاوه براین انجام پیلاتس در کاهش افسردگی، عصبانیت و استرس و خواب بهتر و ثبات گردش خون تاثیر فراوانی دارد.
 
 این ورزش به دلیل اینکه ضربه‌ای نبوده و پرش کمتری دارد،‌آسیب عضلات را به حداقل رسانده و بلعکس انعطاف پذیری مفاصل و اندا‌م‌ها را افزایش می‌دهد و همه افراد در هر سنی و با هر جنسیتی بسته به وضعیت جسمانی خود می‌توانند این نرمش‌ها را انجام دهند. 
 
 افرادی که به این ورزش علاقمند هستند توجه داشته باشند، که به باشگاه‌های ورزشی و مراکز معتبر که دارای مجوز در این رشته هستند، مراجعه کرده و از تخصص مربیان این حوزه مطمئن شوند و قبل از شروع این تمرینات برای جلوگیری از آسیب‌های عضلانی در ناحیه زانو و کمر از وضعیت جسمانی خود اطمینان حاصل نمایند.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 874
بازدید ماه : 2497
بازدید کل : 1079158
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com