خصوصیات افراد موفق چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 12 / 7 / 1394
بازدید : 97
نویسنده : sharef zadeh

 خصوصیات افراد موفق چیست؟

 

اختصاصی آبی روز: بی شک رسیدن به موفقیت در زندگی خواسته همه‌ی انسان‌هاست از این رو همواره دانستن خصوصیات افراد موفق برای همه از جذابیت برخوردار است در این مطلب قصد داریم ۵ خصوصیت افراد موفق که سبب شده به افراد موفقی در میان انسانهای دیگر تبدیل شوند را بیان کنیم.

۱- داشتن هدف در زندگی و نقطه پایانی

از اولین خصوصیات افراد موفق داشتن هدف در زندگی است در واقع افراد موفق در ذهن خود یک نقطه پایان ترسیم می‌کنند. داشتن هدف و نقطه پایان به ما کمک می‌کند تا وقت و انرژی ما به سردرگمی تلف نشود، بدانیم دقیقا از زندگی چه می‌خواهیم و انرژی خود را بر روی تحقق آن متمرکز کنیم.

۲- یک دلیل خوب برای رسیدن به هدف

اگر برای خود یک هدف تعیین کنید اما دلیلی برای رسیدن به آن نداشته باشید حرکت شما به سمت نقطه پایانی تداوم نخواهد داشت. بنابراین برای آنکه مشقت دست‌یافتن به هدف را به جان بخرید باید دلیل و انگیزه‌ای برای رسیدن به آن داشته باشید. از این رو یکی دیگر از خصوصیات افراد موفق داشتن یک دلیل خوب برای رسیدن به هدف‌ شان است.
برای مثال اگر هدفتان این است که وزن کم کنید اما دلیل و انگیزه‌ای برای آن نداشته باشید موفق نخواهید شد. پس بهتر است یک دلیل برای هدف کم‌کردن وزن داشته باشید مثلا اینکه لباس دوست داشتنی قدیمی‌ تان بار دیگر اندازه تان شود و یا دوست دارید برای جشن عروسی که دعوت هستید در میان جمع خوش اندام باشید.

۳- داشتن پشتیبانی برای رسیدن به موفقیت

قطعا رسیدن به موفقیت خالی از سختی و دشواری نیست از این‌ رو در این مسیر و برای مقابله با مشکلات علاوه بر هدف و دلیل نیاز به حامی و پشتیبان دارید.
بنابراین برای آنکه در راه پر تلاطم موفقیت کم نیاورید یک حامی مثبت اندیش پیدا کنید تا با انرژی مثبت خود سبب دلگرمی شما شده و هرچه بیشتر شما را برای دست یافتن به اهداف تان و تحمل در برابر موانع و در نهایت رسیدن به موفقیت ترغیب کند. حتی می‌ توانید یک تیم پشتیبان از افرادی که هدف مشترکی با شما دارند تشکیل دهید و با هم و در کنار هم از سختی‌ها و دشواری‌ها عبور کنید.  

۴- زمان با ارزش ترین منابع موفقیت

از دیگر خصوصیات افراد موفق این است که می‌‌دانند وقت خود را چطور سپری کنند و برای گذراندن آن برنامه دارند. زمان یکی از با ارزش ترین منابع موفقیت است که اگر از دست برود راهی برای دوباره خریدن آن نیست پس مراقب این سرمایه خود باشید.
اگر در راه رسیدن به موفقیت در زندگی جدی هستید، همین حالا تصمیم خود را برای حذف عواملی که زمان شما را به بطالت می‌ کشانند و سرمایه با ارزش شما را به هدر می‌دهند بگیرید.‏

۵- نا امید نشدن

قطعا رسیدن به موفقیت در زندگی کار ساده ای نیست و گاهی لازم است در یک مسیر چندین بار با شکست روبرو شوید تا تجربه لازم را کسب کنید. اما نکته مهم این است که هرگز از شکست ها نا امید نشوید و از ادامه مسیر جا نزنید. از خصوصیت افراد موفق این است که هرگز از شکست خوردن ها نا امید نمی‌ شوند و خود را بر سر شکست ها معطل نمی کنند بلکه در عوض سریع از آن می آموزند سریع از آن عبور می کنند و مسیر خود به سمت  موفقیت را ادامه می دهند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1240
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 2046
بازدید ماه : 3669
بازدید کل : 1080330
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com