با فست فودخور ها ازدواج نکنید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 1 / 6 / 1394
بازدید : 140
نویسنده : sharef zadeh

 اگر همسر تان را از میان فست فود دوست ها انتخاب کنید، تنها با فردی که مستعد دچار شدن به بیماری های مختلف است و باید همه دارایی اش را برای دوا و درمان خرج کند زیر یک سقف نمی روید. محققان می گویند اخلاق فست فودخورها می تواند گاهی غیرقابل تحمل و آزار دهنده باشد. 
دیلی میل نوشته است در میان افرادی که به مصرف این غذاها گرایش دارند، آدم های مودی که خلق و خوی باثبات ندارند، زیاد دیده می شود و در جریان زندگی مشترک، این افراد با خلق و خوی خاص شان به مشکلات بسیاری برمی خورند. به عقیده پژوهشگران، مصرف چربی های اشباع شده، قدرت کنترل شما را پایین می آورد و باعث می شود واکنش هایی را به موضوعات مختلف نشان دهید که دیگران انتظارش را ندارند. 


غذاهای بدون روغن را فراموش کنید
به سلامت رژیم غذایی تان چه نمره ای می دهید؟ اگر نمره بالایی به خودتان بدهید و با هله هوله و غذاهای پرکالری میانه ای نداشته باشید، احتمالا نیازی به ورزش کردن و تحرک داشتن برای لاغر شدن هم نمی بینید. این همان ادعایی است که به نوشته دیلی میل، محققان مطرح می کنند و می گویند اطمینانی که آدم های مشابه شما نسبت به سلامت شان دارند، باعث می شود که با کم تحرکی و بیگانگی با ورزش، به سلامت شان آسیب بزنند و جان شان را به خطر بیندازند. 
به جای رژیم گرفتن« وگان» شوید
کسانی که سراغ گیاهخواری رفته اند از تاثیر قابل توجه آن بر کاهش وزن شان می گویند و این راه را به عنوان یکی از موثرترین شیوه های آب کردن چربی های زائد معرفی می کنند. اما از نظر محققان، برای لاغر شدن نه رژیم های سخت و طاقت فرسا می توانند شما را به هدف تان برسانند و نه گیاهخوار شدن. محققان می گویند اگر تنها گوشت حیوانات را از رژیم تان حذف کنید و مثل وگان ها، پروتئین های حیوانی دیگر را با کمک پنیر و ماست و. . . به بدن تان برسانید، خیلی زود لاغر می شوید. 
وقتی چاق ها بیشتر عمر می کنند. . .
 پیش از این اغلب خبرهایی که منتشر شده بود، از اینکه چاق ها عمر کوتاهی دارند، به سرطان، دیابت، بیماری های قلبی و هزار و یک مشکل دیگر مبتلا می شوند و جان شان هر روز بیشتر از قبل به خطر می افتد، می گفتند. اما پژوهشگران به تازگی خلاف ادعاهای گفته شده را ثابت کرده اند. آنها می گویند کسانی که BMI شان از 30 بالاتر است و به عبارتی چاق تلقی می شوند، اگر به سرطان مبتلا شوند، بیشتر زنده می مانند. محققان می گویند کسانی که BMI شان بین 20 تا 9/24 است، معمولا حدود 21 ماه بعد از شیمی درمانی توان شان تمام می شود و از دنیا می روند؛ درحالی که کسانی که BMI 25 تا 29 دارند، نزدیک به دو سال زنده می مانند و چاق هایی که BMI شان بین 30 تا 35 است، بعد از شروع شیمی درمانی از دو سال هم بیشتر عمر می کنند. گرچه چاقی خودش یکی از دلایل سرطانی شدن است، اما به نوشته دیلی میل توان چاق ها در تحمل شیمی درمانی و مبارزه با بیماری بیشتر از لاغرهاست. 
عینک آفتابی زرد یا آبی؟
عینک های مد روز را دیده ایدکه شیشه های آینه ای و رنگی دارند؟ متخصصان می گویند طراحان مد این بار به نفع شما عمل کرده اند و با طراحی عینک هایی که شیشه آینه ای دارند، جلوی آسیب دیدن چشم های تان را در زمان رانندگی می گیرند. آنها معتقدند بدترین رنگی که برای شیشه عینک آفتابی تان می توانید انتخاب کنید، رنگ آبی است و اگر عینک شیشه زرد بخرید، آسیب کمتری به چشم های تان می رسانید. معاون درمان بیمارستان فارابی و فوق تخصص قرنیه به ایرنا گفته است برای انتخاب عینک آفتابی مناسب، گذشته از توجه به رنگ و نوع شیشه اش عینک ها را در اتاق به چشم تان بزنید و در نور کم به آینه نگاه کنید؛ در صورتی که در این وضعیت چشم خود را در آینه نبینید معنایش این است که عینک مناسبی را انتخاب کرده اید. 

,با فست فودخور ها ازدواج نکنید! سلامت بدن,اخبار سلامت,چاقی,مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت


مضرات موبایل بازی
13 کیلوگرم فشار به خاطر موبایل بازی به کمرتان وارد می شود. اگر برای دیدن صفحه تلفن همراه تان تنها 15درجه به جلو خم شوید، چنین فشاری را به ستون فقرات تان تحمیل می کنید و اگر گردن تان را بیشتر از این میزان خم کنید، می توانید فشار خطرسازی را که به مهره های تان وارد می شود تا 27 کیلوگرم هم افزایش دهید. ساینس دیلی نوشته است که سر انسان بزرگسال 4 تا 6 کیلو وزن دارد و اگر گردن در زاویه نامناسبی قرار گیرد و از آن حمایت نکند، چند برابر این وزن به ستون مهره ها تحمیل می شود و خطر بیرون زدگی دیسک کمر بیشتر می شود. 
اگر در استخر چشم های تان قرمز شد. ... 
مهم نیست که برای استخر رفتن چقدر هزینه می کنید. حتی اگر گران ترین استخر شهر را برای شناکردن انتخاب کنید، باز هم نمی توانید سلامت تان را تضمین کنید. یکی از مشکلات شایعی که شناگران از آن شکایت می کنند، قرمز شدن چشم است اما دیلی میل دلیل عجیب و ناخوشایندی را برای این اتفاق مطرح می کند. محققان می گویند اگر استخری که در آن شنا می کنید، با ادرار آلوده شده باشد، چشم هایتان قرمز می شود. این درحالی است که بسیاری از افراد وجود کلر زیاد در آب را دلیل قرمزی و سوزش چشم می دانند. گذشته از این پژوهشگران می گویند بویی را که در استخر ها به مشام تان می رسد نباید به وجود کلر فراوان در آن نسبت دهید. به عبارت دیگر آنها معتقدند بوی استخرها واقعا بوی کلر نیست، بلکه بوی یک ماده شیمیایی است که از ترکیب کلر با ادرار درست می شود و همین ترکیب است که علاوه بر بدبو کردن استخر، می تواند چشم های شناگران را هم قرمز کند. 
چربی سوز ها بد اخلاق تان می کنند
اگر خانم هستید، با چاقی تان بسوزید و بسازید اما برای آب کردن چربی های زائد بدن تان دست به دامان داروهای حاوی استاتین نشوید؛ چراکه به عقیده محققان دانشگاه کالیفرنیا شاید این داروها از پس آب کردن چربی های زائد بدن تان بربیایند اما به مرور شما را بداخلاق و غیرقابل تحمل می کنند. به نوشته هلث دی نیوز، داروی چربی سوز (استاتین) زنان را پرخاشگر و کم تحمل می کند. البته اگر همسرتان قصد مصرف این داروها را دارد، مانعش نشوید. محققان می گویند درست است که این داروها اخلاق خانم ها را بد می کند، اما روی مردها چنین تاثیر منفی ای نمی گذارد. از نظر محققان این داروها تاثیرات دوپهلویی دارند؛ برای مثال گرچه با خوردن آنها خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمتر می شود اما به مرور مصرف کنندگان شان به دیابتنوع دو مبتلا می شوند یا اینکه درصورت تداخل با برخی داروها، احتمال بروز مشکلات کبدی را بالا می برند. 
باردارید؟ هر روز کاهو بخورید
در اینکه رژیم غذایی ای که مادر در 9 ماه بارداری انتخاب می کند، در سلامت جسم و حتی روان فرزندش تعیین کننده است وزایمان را هم برای مادر و فرزندش آسان می کند، شکی نیست. یکی از نتایجی که محققان استرالیایی در بررسی های شان به آن رسیده اند این است که انتخاب رژیم غذایی پرفیبر در ماه های بارداری، در آینده خطر ابتلای بچه ها به آسم را کم می کند. به عقیده محققان اگر خانم های باردار با خوراکی هایی مثل کاهو فیبر بیشتری به بدن شان برسانند، فرزندان شان تا سال ها در برابر بیماری های تنفسی بیمه می شوند. این درحالی است که آمارهای داخلی می گویند بیشتر از 13درصد کودکان این روزها به آسم و بیماری های تنفسی دچار هستند و آمار کودکانی که دچار مشکلات تنفسی می شوند، هر روز بالاتر می رود. 
رابطه دود سیگار و دیابت کودکان
43 درصد احتمال افزایش وزن، برای کودکانی که در خانه سیگاری ها نفس می کشند محققان می گویند دود سیگار سبباضافه وزن و دیابت کودکان در سال های بعدی زندگی شان می شود. 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 829
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 829
بازدید ماه : 3258
بازدید کل : 1079919
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com