بیماری ام اس با کندر قابل درمان است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 14 / 5 / 1394
بازدید : 160
نویسنده : sharef zadeh

 عضو فرهنگستان گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: براساس آخرین تحقیقات انجام شده برروی گیاه کندرمشخص شد که این گیاه قابلیت درمان بیماری ناعلاج ام اس را دارد.

بیماری ام اس,بیماری ام اس علائم,بیماری ام اس چیست؟,[categoriy]

 

بیماری ام اس,بیماری ام اس علائم,بیماری ام اس چیست؟,بیماری ام اس و درمان آن,بیماری ام اس و ازدواج,بیماری ام اس ویکی پدیا,بیماری ام اس+علائم,بیماری ام اس و بارداری,بیماری ام اس,بیماری ام اس ای,کندر,کندر در بارداری,کندرومالاسی,کندرومالاسی کشکک,کندریک لامار,کندرویتین,کندر در دوران بارداری,کندر خوراکی,کندر خواص,کندر برای تقویت حافظه,مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت,مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت

فریبرز معطر درگفتگو با خبرنگار سلامت نیوز افزود: درطب اسلامی و ایرانی گیاه کندر را فقط به عنوان زیاد شدن حافظه می شناختند و این درحالی که بر اساس تحقیقات صورت گرفته در بین سالمندان اصفهانی مشخص شد که اثر ضد التهابی دارد و باعث کاهش درد �دست و زانو افراد مسن و فعالیت بیشتر آنها می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون درآلمان از این دارو برای درمان سرطان مغزو جلو گیری از خونریزی روده استفاده می کنند بیان داشت: درتحقیقات به عمل آمده برروی سالمندان اصفهانی به مدت یک هفته به صورت روتین گیاه کندر در قالب دو کپسول پانصد میلی گرمی به آنها داده می شد که بیش از نود و هفت درصد بر ضریب هوشی آنها اضافه شد.

عضو فرهنگستان گیاهان دارویی کشور اظهارداشت: با توجه به اینکه عوارض التهابی در سلول های مغز علت اصلی بیماری ام اس شناخته شد به گونه ای که باعث خونریزی و التهاب در مغز بیماران می شود باعث شد که از گیاه کندر برای مهار پروستو گرانیت ها لونکوترین التهابات مغز استفاده شود و به درمان بیماری ام اس کمک کنیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیماران ام اس با داروهای اینترفرون درمان می شوند که به خاطر هزینه های سنگین آن بسیاری از بیماران دررنج هستند بنابراین سعی داریم از گیاه کندر درقالب کپسول ممرال برای این بیماران استفاده کنیم.

مقالات پزشکی و بهداشتی - ام اس سنتر
ویرایش و تلخیص:آکاایران

فریبرز معطر درگفتگو با خبرنگار سلامت نیوز افزود: درطب اسلامی و ایرانی گیاه کندر را فقط به عنوان زیاد شدن حافظه می شناختند و این درحالی که بر اساس تحقیقات صورت گرفته در بین سالمندان اصفهانی مشخص شد که اثر ضد التهابی دارد و باعث کاهش درد �دست و زانو افراد مسن و فعالیت بیشتر آنها می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون درآلمان از این دارو برای درمان سرطان مغزو جلو گیری از خونریزی روده استفاده می کنند بیان داشت: درتحقیقات به عمل آمده برروی سالمندان اصفهانی به مدت یک هفته به صورت روتین گیاه کندر در قالب دو کپسول پانصد میلی گرمی به آنها داده می شد که بیش از نود و هفت درصد بر ضریب هوشی آنها اضافه شد.

عضو فرهنگستان گیاهان دارویی کشور اظهارداشت: با توجه به اینکه عوارض التهابی در سلول های مغز علت اصلی بیماری ام اس شناخته شد به گونه ای که باعث خونریزی و التهاب در مغز بیماران می شود باعث شد که از گیاه کندر برای مهار پروستو گرانیت ها لونکوترین التهابات مغز استفاده شود و به درمان بیماری ام اس کمک کنیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیماران ام اس با داروهای اینترفرون درمان می شوند که به خاطر هزینه های سنگین آن بسیاری از بیماران دررنج هستند بنابراین سعی داریم از گیاه کندر درقالب کپسول ممرال برای این بیماران استفاده کنیم.

مقالات پزشکی و بهداشتی - ام اس سنتر
ویرایش و تلخیص:آکاایران




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 2577
بازدید کل : 1079238
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com