از نمک بترسید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 5 / 4 / 1394
بازدید : 133
نویسنده : sharef zadeh

 به گفته پژوهشگران آمریکایی مصرف زیاد نمک، باعث اختلال در سلول های ایمنی می شود که با بیماری های خودایمنی از جمله ام اس مرتبطند. بررسی این دانشمندان نشان داد که نمک ممکن است در ایجاد بیماری های خودایمنی مانند ام اس و دیابت نوع یک در افراد مستعد از لحاظ ژنتیکی نقش داشته باشد.

عوارض خوردن نمک, مضرات خوردن نمک, نمک, فواید و مضرات نمک خوراکی, میزان مجاز مصرف نمک خوراکی,به گفته پژوهشگران آمریکایی مصرف زیاد نمک، باعث اختلال در سلول های ایمنی می شود که با بیماری های خودایمنی از جمله ام اس مرتبطند. بررسی این دانشمندان نشان داد که نمک ممکن است در ایجاد بیماری های خودایمنی مانند ام اس و دیابت نوع یک در افراد مستعد از لحاظ ژنتیکی نقش داشته باشد.

به عقیده محققان ایجاد این بیماری ها تنها به ژن ها یا عوامل محیطی نامناسب مربوط نیست، بلکه ارتباط میان ژن ها و محیط است که خطر بیماری را افزایش می دهد. البته نمک تنها عامل محیطی موثر در این بیماری های خودایمنی نیست، کمبود ویتامین D ، سیگار کشیدن و آلودگی های محیطی نیز در این زمینه موثرند.

از مدت ها پیش مصرف بیش از حد نمک در افزایش خطر بیماری های قلبی و فشار خون بالا، مقصر شناخته شده است. اکنون این بررسی جدید نشان می دهد رژیم های غذایی پرنمک ممکن است در افزایش خطر بیماری های خودایمنی مانند ام اس نیز نقش داشته باشند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1254
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1254
بازدید ماه : 3683
بازدید کل : 1080344
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com