جادوی سرکه در تمیز کردن وسایل خانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 17 / 2 / 1394
بازدید : 158
نویسنده : sharef zadeh

 سرکه در آشپزخانه کاربرد فراوان دارد و میتواند در تمیز کردن و براق کردن وسایل آشپزخانه به شما کمک کند. از سرکه می توانید برای براق کردن گاز نیز استفاده کنید.

سرکه یکی از مواد خوراکی است که از در تهیه ترشی و ... استفاده می کنیم. سرکه با حالت اسیدی که دارد به یکی از تمیز کننده های خوب در خانه تکانی تبدیل شده است.

** برای از بین بردن لکه ی خون روی فرش میتوان از مخلوط سرکه و صابون و کمی نمک به همراه آب استفاده کرد. این ترکیب به راحتی لکه های خون را پاک می کند و آسیبی به فرش نمی رساند.

** سرکه برای شستشوی شیشه های شما بهترین گزینه است و به راحتی شیشه ها را برق می اندازد. مقداری سرکه را با آب ترکیب کنید و با یک پارچه نرم مشغول تمیز کردن پنجره ها شوید.

** برای از بین بردن گرد خاک موجود در خانه میتوان از سرکه استفاده کرد و خانه را از وجود میکروب ها پاک کرد. در این مورد باید دقت داشته باشید که به مقدار خیلی کمی از سرکه استفاده کنید.

** سرکه در آشپزخانه کاربرد فراوان دارد و میتواند در تمیز کردن و براق کردن وسایل آشپزخانه به شما کمک کند. از سرکه می توانید برای براق کردن گاز نیز استفاده کنید.

** اضافه کردن نمک به سرکه کارایی آن را دو چندان میکند و میتوان از آن جهت از بین بردن لکه های چربی از سطوح متفاوت استفاده کرد.

** سرکه در تمیز کردن دیوارهای رنگ شده ی شما نیز موثر است و میتوان آن را با آمونیاک مخلوط کرد و به طور کاربردی تر از آن استفاده کرد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 1242
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 3701
بازدید کل : 1080362
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com