10 نکته که باید در مورد عشق واقعی بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 28 / 1 / 1394
بازدید : 162
نویسنده : sharef zadeh

 بسیاری از افراد دوست دارند بدانند هم اکنون که در رابطه‌ای حضور دارند آیا عشقشان واقعی است یا خیر. عشاق واقعی تمایل زیادی دارند تا رابطه ‌شان را عمیق‌تر کرده و به ازدواج ختم کنند؛ اما برخی دیگر تصورات اشتباهی نسبت به حس عاشقی دارند.

آن‌ها بدون هیچ مسئولیت و تعهدی می‌گویند که من عاشق شده‌ام. علاقه‌مندی در رابطه زناشویی صفت بسیار خوبی است که این صفت قادر است سالیان سال یک ازدواج خوب و سالم را رقم بزند.

در این روابط طرفین سعی می‌کنید هیچ‌گونه صدمه و آسیبی به شریک زندگی خود وارد نکنند تا در کنار هم زندگی آرامی داشته باشند. رابطه عاشقانه رابطه‌ای است که دو طرف از یکدیگر مراقبت کرده و برطرف کردن نیازهای شریک زندگی جزء الویت های طرفین است. هنگامی ‌که شریک زندگی‌تان را دوست داشته باشید بدون تلاش برای تغییرش او را همین‌گونه که هست دوست دارید، از او حمایت و مراقبت می‌کنید و درک و سازش در رابطه شما مشاهده می‌شود. تجربه عشق واقعی در زندگی تجربه‌ای بزرگ است و تجربه عشقی بیمارگونه تجربه‌ای ناکارآمد و ناراحت‌کننده.

1. اگر دوست دارید فرد مناسبی پیدا کنید شما نیز باید فرد مناسبی باشید:

قبل از ورود به رابطه شما باید نگاهی به زندگی خودتان بی اندازید. غم و اندوه را به پایان برسانید. کارهای ناتمامتان را پایان دهید. شما باید اشتباهات روابط قبلی‌تان را تکرار نکنید. باید عادات و الگوهای ناموفق قبلی‌تان را دور ریخته و عادات مثبت دیگری را جایگزین کنید. اگر شما در رابطه‌ای هستید که نیاز به التیام دارد هر دو شما باید دست از صدمه زدن به رابطه بردارید تا رابطه‌تان نجات پیدا کند.

2. برای پیدا کردن عشق واقعی، شما باید مرزهای خود را گسترش دهید:

باید به روی شخصیتتان کارکرده تا نقاط منفی آن را کاهش دهید. اگر اعتیاد به تماشای فیلم مستهجن دارید آن را ترک کنید. اگر منبع مالی ثابتی ندارید آن را فراهم کنید. اگر اغلب در زندگی صادق نبوده‌اید به روی خودتان کارکنید. برای اینکه به‌صورت مستقل به روی پای خودتان بایستید به چه چیزی نیاز دارید؟ به یادگیری ادامه داده و سخت‌کوشی را فراموش نکنید. پس از شکست دوباره برخیزید و امتحان کنید. این‌گونه شخصیتتان به‌خوبی شکل می‌گیرد و می‌توانید عشق واقعی‌تان را بیابید.

3. عشق واقعی درراه سالمی شکل می‌گیرد:

ارتباطات سالم و پایدار با جملات مثبت شروع می‌شوند و ادامه پیدا می‌کنند. ارتباطات سالم صادقانه شروع می‌شوند و بر اساس راهی برای ایجاد سرگرمی و لجاجت شروع نمی‌شوند.

4. عشق واقعی نیاز به آرمان و اهداف جداگانه اما مشترک زن و شوهر دارد:

شما باید درباره برنامه‌های آینده‌تان با یکدیگر به توافق برسید. برای رسیدن به رؤیاها و موفقیت در زندگی باید به هم کمک کنید. پیدا کردن چیزی که شریک زندگی‌تان به آن علاقه دارد و کشف کردن راهی برای رسیدن آرزوهای یکدیگر راهی برای شناسایی عشق‌های واقعی است. شما به‌عنوان زن و شوهر باید آرمان و آرزوهای مشترکی داشته باشید.

5. عشق واقعی شیوه ایجاد روابط را می‌داند:

در زندگی، افراد با گروه‌های مختلفی در ارتباط هستند مثلا: خانواده، دوستان، آشنایان، همکاران و … شما نباید صرفاً به دلیل اینکه خانواده‌تان شمارا بزرگ کرده‌اند با آن‌ها در ارتباط باشید. باید با کسانی معاشرت کنید که به شما احترام می‌گذارند، صادقانه عمل می‌کنند، به شما محبت می‌کنند و از شما مراقبت می‌کنند. عشق واقعی اجازه نمی‌دهد کسی به شما و خودش بی‌احترامی و توهین کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1296
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1296
بازدید ماه : 3725
بازدید کل : 1080386
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com