بچه ها را از گوشی و تبلت دور نگه دارید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 21 / 1 / 1394
بازدید : 231
نویسنده : sharef zadeh

 نیک بیلتون گزارشگر نیویورک تایمز در زمانی که استیو جابز در قید حیات بود از او در مصاحبه ای پرسید که آیا فرزندانش از آیپد خوششان می آید. جابز در پاسخ به این سوال گفت که تا به حال فرزندانم از آیپد استفاده نکرده اند چرا که  من و همسرم میزان وجود و استفاده از وسایل تکنولوژی در خانه را محدود کرده ایم.


اصلاً بیشتر فعالان و مهندسان حوزه فناوری برای فرزندان خود در استفاده از وسایل تکنولوژی محدودیت های زیادی بوجود می آورند و بیشتر فرزندانشان را به مدرسه هایی می فرستند که از کامپیوتر استفاده نمی کنند.

کریس اندرسون مدیر شرکت ۳D Robotics و پدر ۵ فرزند دلیل این که چرا فعالان در حوزه فناوری بچه های خود را از استفاده از  تکنولوژی دور می کنند را توضیح می دهد. او می گوید اگر بچه ها از سنین خردسالی از اسمارت فون وتبلت و این گونه چیزها استفاده کنند ناخودآگاه در زندگی از خلاقیت و تخیل دور می شوند. 

ما وقتی که خردسال بودیم نه خبری از لپ تاپ بود و نه تبلت، ولی بازی ها و فعالیت هامان پر از بچگی و خلاقیت بود. ما در بیرون بازی می کردیم، فعالیت جسمی داشتیم، با هم سن و سالانمان ارتباط برقرار می کردیم و بازی هایی می کردیم که پر از نشاط و تحرک بود. این بازی ها شخصیت ما را می ساخت و باعث رشد فکری ما می شد.

بچه ها را از گوشی و تبلت ها دور نگه دارید


اگر به فرزندان خود اسمارت فون بدهید مطمئن باشید که جلوی استقلال شخصیت و سلامت روحش را گرفته اید. باید به فرزندتان خود یاد بدهید که به جای بازی کندی کراش و یا وایبر بروند با هم سن و سالان خود بازی کنند و رو در رو تعامل داشته باشند. باید فکری برای وقت های آزادشان بکنید. حتماً خودتان هم با آنها بازی کنید. شاید الان از تصمیمی که برایشان گرفته اید ناراحت شوند اما مطمئناً در آینده از شما ممنون خواهند بود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 294
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 1100
بازدید ماه : 2723
بازدید کل : 1079384
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com