۴ دشمن تمایلات جنسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 5 / 1 / 1394
بازدید : 188
نویسنده : sharef zadeh

 ۱-خستگی: خستگی روحی یا افسردگی می‌تواند انرژی تو را به صفر برساند و همچنین تمایلات جنسی را کم کند. در صورتی که احساس می‌کنید هم از نظر جسمی و همچنین هم روحی بسیار خسته‌اید و همچنین تمایلی به برقراری ارتباط و رابطه ندارید کمی به خود فرصت دهید تا آرامشتان را بازیابید. عدم تمایل تو به ارتباط و رابطه عاشقانه به معنی زدگی تو از همسرتان نیست. در صورتی که فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می‌کنید مساله‌ای که با آن هم روبه‌رویید کمی بغرنج شده می باشد به یک روان‌شناس رفت و آمد و مراجعه کنید.

 ۲- عادت :در صورتی که سال شمسی‌هاست که از ازدواج‌تان می‌گذرد، مسلما به تا حال بحران‌های زیادی را تجربه و همچنین از آن هم سربلند بیرون آمده‌اید. با هم بودن فعلی تو دلیلی بر این سخن می باشد. وقتی تو مدت نسبتا زیادی با همسرتان زندگی کرده باشید، زیرا و به درستی که به او اطمینان دارید، تمایلات جنسی‌تان به تدریج آرام‌تر می‌می شود. این مساله‌ای خاص نیست درواقع تو بعد از مدتی به شکلی از زندگی که دارید عادت می‌کنید. کافی می باشد کمی در زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید. عادات که به هم بریزد، تمایلات جنسی بیشتر می‌می شود. نترسید و همچنین سعی خود را به کار گیرید.

 ۳- داروها:مصرف برخی داروها می‌تواند بر تمایلات جنسی تاثیرگذار و همچنین سبب ناتوانی جنسی در مردان و همچنین سردمزاجی در زنان می شود. به عنوان نمونه برخی داروهای قلب، داروهای ضدافسردگی یا داروهای پایین‌آورنده قندخون از این دسته‌اند.

 ۴- تغییرات هورمونی:در تئوری کاهش هورمون‌ها به ویژه در زمان یائسگی زنان می‌تواندتمایلات جنسی را کاهش دهد. البته خود یائسگی سبب کاهش تمایل نمی‌می شود بلکه کاملا برعکس عدم تخمک‌گذاری تمایلات جنسی را افزایش هم می‌دهد ولی کاهش برخی هورمون‌ها و همچنین به دنبال آن هم مشکلاتی نظیر خشکی واژن عاملی برای کاهش میل جنسی می باشد که با درمان‌های به جا برطرف می‌می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1300
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1300
بازدید ماه : 3729
بازدید کل : 1080390
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com