نکات همسرداری مخصوص خانم های جوان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 5 / 1 / 1394
بازدید : 283
نویسنده : sharef zadeh

 


جهت پی بردن به آنکه آیا رفتار خواستگار هنگام خواستگاری ظاهری و همچنین دروغین و همچنین یا واقعی و همچنین اصیل می باشد، بایستی و حتما به رفتار و همچنین اعمال او با پدر و همچنین مادر و همچنین برادر و همچنین خواهر و همچنین دوستان او توجه کنید، یعنی در صورتی که با پدر و همچنین مادر بد اخلاق و همچنین کم حوصله و همچنین در برخورد با تو صبور و همچنین خوش‌اخلاق می باشد، آن رفتار ظاهری و همچنین دروغین می باشد. در صورتی که به رفتار خواهرانش خیلی زیاد شکاک و همچنین بد دل بوده ولی باید توجه داشت رفتارش با تو خیلی زیاد خوش‌بینانه می باشد، آن رفتار او به احتمال زیاد ظاهری و همچنین دروغین می باشد. رفتارهای واقعی او رفتارهایی می باشد که با افراد خانواده‌اش دارد و همچنین مدتی بعد از ازدواج با تو هم آن هم‌گونه رفتار می کند.

چگونگی برخورد زنان در هنگام بی‌توجهی مردان

در صورتی که بعد از ازدواج رفتار مرد تغییر کرد و همچنین خصوصیات قبل را نداشت، راه حل آن می باشد که رفتار فعلی‌تان را با رفتار زمان آشنایی و همچنین خواستگاری مقایسه کنید؛ به احتمال زیاد متوجه می‌شوید که رفتار خودتان نیز خیلی تغییر کرده می باشد. در زندگی مشترک هر تغییر رفتاری که از شوهرتان سر میزند، بازخوردی از تغییر رفتار خود تو می‌تواند است و خواهد بود.در صورتی که رفتار شوهرتان با تو بی‌عاطفه و همچنین یا معمولی می باشد، آن احتمال را بدهید که خود تو نیز با او آن‌گونه رفتار کرده‌اید. در صورتی که شوهرتان با تو صمیمی و همچنین مهربان می باشد به آن علت می باشد که تو هم رفتار خوبی با او داشته‌اید. بنابراین بایستی و حتما در هر شرایطی رفتارتان با شوهرتان رفتار خوبی باشد؛ در هنگام تغییر رفتار همسر که به علت تغییر رفتار خودتان بوده می باشد، مهر و همچنین محبت خود را به همسرتان افزایش دهید.

تأثیر صحبت از خواستگاران قبلی از طرف زن بر زندگی جنسی و زناشویی

اکثریت مردان معمولاً افرادی غیرتی و همچنین متعصب خواهند بود. جهت مرد کوچک‌ترین توجه شوهر یا همسر خود به مرد دیگر به هیچ‌وجه قابل‌تحمل نیست. هنگام و زمانی که که جهت او آن احساس به وجود بیاید که شوهر یا همسر خود به جز او به هیچ مرد غیره ای توجه نمی‌کند، به کار و همچنین کوشش بیشتری می‌پردازد و همچنین به همسر خود اظهار عشق و همچنین علاقه بیشتری می‌نماید. هنگام و زمانی که که زن از خواستگاران قبلی صحبت می‌کند، یکی از اصلی‌ترین احساسات مرد که آن هم تکیه‌گاه بودن می باشد را از بین می‌برد و همچنین با آن عمل، به شوهر احساس حقارت و همچنین خود کم بینی دست می‌دهد و همچنین جهت کم کردن عصبانیت خود، حتی به صورت دروغین هم ممکن می باشد از تمایل به ازدواج مجدد و همچنین یا دوست شدن با یک شخص سوم صحبت نماید، و همچنین آن موضوعی می باشد که جهت هیچ زنی قابل‌تحمل نیست. در آن شرایط عشق و همچنین علاقه شوهر از بین می‌رود و همچنین تمایل به روابط زناشویی و جنسی و زناشویی و جنسی با همسر کم می‌می شود و همچنین به فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن انتقام گرفتن می‌افتد.


زن خوب از دیدگاه مردان

مرد به عنوان همسر، زن زیبا و همچنین خوش‌رفتاری که به عفت و همچنین عصمت نیز شناخته شده می باشد زا مورد توجه قرار خواهد داد. مرد تنها با زیبایی طبیعی زن خشنود نمی‌می شود و همچنین مایل می باشد که زن به کمک آرایش و همچنین لباس، خود را جهت او در منزل زیبا کند. مرد از زن مطیع خوشش می‌آید و همچنین به علت غروری که دارد مایل می باشد زن نظریات او را در مسائل مرتبط به زندگی مشترک انجام دهد. همچنین مرد از زن صمیمیت و همچنین وفا می‌خواهد و همچنین از زن متواضع خوشش می‌آید. تکبر و همچنین تواضع دو حربه موثر زن می باشد که بایستی هر کدام را در جای خود استعمال نماید. جهت آنکه از تجاوز دیگران در امان باشد، بهتر از تکبر و همچنین غرور پایگاهی ندارد، ولی باید توجه داشت در مورد شوهر خویش و همچنین زندگی جنسی و زناشویی بایستی و حتما متواضع بوده و همچنین بداند که جهت یک عمر با مردی شریک شده می باشد.

مرد خوب از دیدگاه زنان

زیبایی معنوی مرد اکثرا و بیشتر مورد توجه زن می باشد تا زیبایی ظاهری. همچنین زن از مرد توانا و همچنین نیرومند و همچنین پولدار و همچنین خوش‌رفتار و همچنین خوش‌لباس خوشش می‌آید. به همین علت زیبایی مرد از نظر زن اکثرا و بیشتر معنویات مرد و همچنین موقعیت فرهنگی و اجتماعی اوست، و همچنین میل دارد که شوهرش شامل مقام یا صفت برجسته‌ای باشد که دیگران کمتر دارند.


تفاوت رفتار زن و همچنین مرد در هنگام بروز فشار روانی و همچنین ناراحتی

زن‌ها در هنگام بروز فشار روانی و همچنین ناراحتی تمایل به حرف زدن و همچنین صحبت کردن دارند و همچنین تنها و فقط از طریق صحبت کردن احساس آرامش پیدا می‌کنند، ولی باید توجه داشت مردها در هنگام ناراحتی و همچنین فشار روانی به گوشه‌ای پناه می برند و همچنین سکوت می‌کنند. هنگام و زمانی که یک مرد ناخوش و غمگین می‌می شود معمولاً ناراحتی خود را با دیگران در میان نمی گذارد بلکه در فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن فرو می‌رود و همچنین با خود سکوت می‌کند تا به یک راه‌حل دسترسی پیدا کند. هنگام و زمانی که به راه حل دسترسی پیدا می‌کند از احساس خیلی زیاد بهتری برخوردار می‌می شود و همچنین به آرامش می‌رسد و همچنین در صورتی که هم نتواند جهت مشکل خود راه‌حلی پیدا کند با انجام فعالیت‌هایی مانند روزنامه خواندن و همچنین بازی‌های اسپورت و ورزشی سعی می‌کند خود را سرگرم کند.

راز پایداری عشق

سعی کنید تمام صفات و همچنین ویژگی‌های مثبت همسرتان را به یادآورید؛ آن صفات را جهت او بازگو کنید و همچنین به خاطر داشتن او احساس افتخار نمایید. دائما بدانید که همسر تو بهترین گزینه جهت ازدواج با تو بوده می باشد و همچنین از بین موارد خیلی زیاد زیاد تو او را انتخاب نموده‌اید. همسر تو آن هم فردی می باشد که در روزهای ابتدای زندگی‌تان طاقت لحظه‌ای دوری از او را نداشتید؛ عشق و همچنین علاقه خود را به زبان اظهار نمایید.


علت تغییر عشق و همچنین علاقه در مردان

عشق و همچنین علاقه یک خیابان دو طرفه می باشد و همچنین هر قدر به همسرمان اظهار عشق و همچنین علاقه بیشتری بنماییم عشق و همچنین علاقه بیشتری نیز گرفتن می‌کنیم. هیچ‌گاه جهت افزایش عشق و همچنین محبت ورزی در زندگی دیر نیست. تنها و فقط نیازمند شناخت راهی جدید و تو و تازه هستیم. آن مفهوم ممکن می باشد نشانه آن واقعیت باشد که عشق و همچنین علاقه همسرتان به تو کاهش نیافته، بلکه نحوه رفتار نامناسب تو می باشد که باعث یکنواختی زندگی و همچنین کمرنگ شدن عشق و همچنین دلسردی او شده می باشد. و همچنین در واقع علت رفتارهای مناسب شوهرتان در درجه اول رفتار خوب تو بوده می باشد، بنابراین شاید مورد بهره بری و استفاده و نیاز ضروری باشد علت تغییر رفتار و همچنین عشق و همچنین علاقه در مردان را در تغییر رفتار خود پیدا کنید.

دلیل تمایل مردان به ازدواج مجدد و همچنین همسر دوم

هیچ‌گاه با همسر خود نباید به گونه‌ای صحبت کنید که انگار یک کودک بدون احساس و همچنین بدون مسئولیت می باشد، زیرا و به درستی که آن اقدام بر خلاف خواسته او می باشد. مرد خواهان زن و همچنین خانواده‌ای می باشد که جهت او احترام قائل شوند و همچنین به خاطر آن هم کسی که هست و همچنین کاری که می‌کند به او توجه نمایند. عدم احترام و همچنین داشتن رفتار کودکانه با همسر خود یکی از دلایلی می باشد که مردها تمایل به ازدواج مجدد پیدا می‌کنند. هم چنین غافل شدن از همسرتان، دلیل غیره ای جهت تمایل مردان به ازدواج مجدد می باشد و همچنین جهت دوری از آن پیشامد جدید، بایستی و حتما به نیازهای روانی و همچنین عاطفی همسرتان توجه نمایید تا دچار سرخوردگی و همچنین دلسرد شدن از تو نشود.


علت عدم اظهار عشق و همچنین علاقه از طرف مردان

نحوه اظهار عشق و همچنین علاقه در زنان و همچنین مردان، جزء تفاوت‌های ذاتی زن و همچنین مرد محسوب می‌می شود. دنیای ارتباط با مردان، دنیای عملی و همچنین دنیای ارتباط با زنان دنیای کلامی می باشد. مردها نباید انتظار داشته باشند که زن‌ها مانند آن هم‌ها بیندیشند و همچنین مانند آن هم‌ها ارتباط برقرار کنند، بلکه بایستی و حتما با هر فردی به زبان خودش ارتباط برقرار کنیم. یعنی آنکه تنها راهی که مردان میتوانند به همسر خود نشان دهند که واقعا به او علاقه دارند، آن می باشد که عشق و همچنین علاقه خود را به صورت کلامی هم گفتن نمایند. از طرف دیگر زن‌ها بایستی و حتما توجه داشته باشند که دنیای مردها، دنیای عمل می باشد. و همچنین در واقع نه مردها به همسرشان بی توجه خواهند بود و همچنین نه زن‌ها قدرناشناس خواهند بود، بلکه آن هم‌ها جهت گفتن خود زبان متفاوتی دارند.

دلیل استقبال نکردن مردها از راه حل دادن همسر

مردها دائما به دنبال رسیدن به اهداف و همچنین خواسته‌های خود خواهند بود. آن هم‌ها همواره کارهایی انجام می‌دهند که اقتدار و قدرت و همچنین تجربه و مهارت بالا خویش را افزایش دهند. و همچنین جهت آن هم‌ها اقتدار و قدرت، شایستگی، توانایی، و همچنین پیشرفت ارزش بسیاری دارد. و همچنین تنها و فقط موفقیت و همچنین پیشرفت می باشد که موجب خرسندی و همچنین رضایت خاطر آن هم‌ها می‌می شود. ارائه توصیه نا به جا به مردان آن تصور را در ذهن آن هم‌ها ساخته یا ایجاد می‌کند که تو آن فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن را در مورد آن هم‌ها دارید که آن هم‌ها نمی‌دانند چه کار می‌کنند یا خودشان از پس کارشان بر نمی‌آیند. مردها نسبت به چنین رفتاری خیلی زیاد حساس خواهند بود. پس سعی کنید که هیچ‌گاه حس ناتوان بودن به آن هم‌ها ندهید.

ارتباط و رابطه اعتیاد و همچنین رضایت جنسی و زناشویی

اعتیاد و همچنین رضایت جنسی و زناشویی باهم ارتباط بسیاری دارند. واقعیت آن می باشد که بسیاری از اشخاص سالم که دچار عدم رضایت جنسی و زناشویی شده‌اند یعنی همسر نامناسب انتخاب نموده‌اند، به اعتیاد روی آورده و همچنین بسیاری از اشخاص معتاد نیز که همسر مناسب انتخاب نموده‌اند، موفق به ترک اعتیاد شده‌اند. افسردگی مزمن و همچنین احساس تنهایی و همچنین عدم دسترسی فرد به خواسته‌هایش، یکی از عوامل اصلی و همچنین باره‌ساز گرایش فرد به اعتیاد می باشد. و همچنین در صورتی که زن به نیازهای روانی و همچنین عاطفی همسر توجه داشته باشد و همچنین به او احترام بگذارد، احساس تنهایی به مرد دست نخواهد داد و همچنین به سمت اعتیاد گرایش پیدا نخواهد کرد.

تأثیر زن در جلوگیری از اعتیاد مرد

مرد دائما تمایل دارد که احساس کند که از شوهر یا همسر خود بالاتر می باشد و همچنین اصولاً آن احساس را داشته باشد که توانسته می باشد زندگی مناسب و همچنین خوبی جهت شوهر یا همسر خود تأمین نماید. هنگام و زمانی که که زن از شوهر خود در مورد تمام مسائل انتقاد می‌کند، آن احساس را در مرد به وجود میاورد که او شوهر مناسبی نبوده و همچنین آن باعث خدشه دار شدن احساس مردانگی او می‌می شود؛ آن یکی از عواملی می باشد که باعث می‌می شود یک مرد از همسر و همچنین خانواده خود گریزان می شود و همچنین به طرف دوستان خود گرایش پیدا کند، پدیده ای که اعتیاد یکی از نتایج ضروری و همچنین حتمی آن هم می‌تواند باشد. هنگام و زمانی که که تو از صفات و همچنین ویژگی‌های مثبت همسرتان تعریف و همچنین تمجید می‌کنید، بعد از مدتی کوتاه متوجه می‌شوید نه تنها آن هم صفات تقویت می‌شوند بلکه شوهرتان به تدریج سعی می‌کند که بقیه اعمال و همچنین رفتار خود را نیز بر طبق میل و همچنین سلیقه تو تغییر دهد. در صورتی که مدتی با رفتارهای خود باعث تغییر رفتار شوهرتان شدید، انتظار نداشته باشید که آن تغییرات تا پایان عمر ادامه پیدا کند، بلکه بایستی و حتما جهت ادامه آن رفتارها، از طریق اعمال و همچنین رفتار خود آن نیرو را بهشوهر انتقال دهید.


چگونگی تمجید مرد از طرف زن

زن در تمجید و همچنین تعریف از مرد بایستی و حتما تنها و فقط ویژگی‌های مثبت واقعی او را دسته‌بندی کرده و همچنین از هرگونه تظاهر و همچنین دروغ به دور باشد؛ در تعریف کردن از او، پشتکار و همچنین مداومت داشته و همچنین به زمان انجام آن اعمال (زمان تعریف و همچنین تمجید از مرد) توجه داشته باشد. مثلاً زمانی که انظار و افکار مرد بر روی موضوع ویژه ای متمرکزشده و همچنین یا به علت مسایل و همچنین معظلات و مسائل و مشکلات کار بیرون از منزل بی‌حوصله و همچنین عصبانی می باشد، زمان مناسبی جهت تعریف و همچنین تمجید از او نیست.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1249
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1249
بازدید ماه : 3678
بازدید کل : 1080339
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com