زن و شوهرها از هم چه می خواهند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 5 / 1 / 1394
بازدید : 223
نویسنده : sharef zadeh

 * می خواهم آن را بدانی که هر شوهری به تحسین و همچنین احترام مدام مستلزم و نیاز دارد. هر چند می تواند بخشی از آن هم را در محل کار و همچنین از دیگران کسب کند؛ ولی باید توجه داشت اکثرا و بیشتر خواهان تحسین و همچنین احترام شوهر یا همسر خود می باشد.

* می خواهم درک کنی که ممکن می باشد زمان بندی تو با زمان بندی من فرق داشته باشد. هنگام و زمانی که فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می کنی الان وقت انجام کاری می باشد، نباید انتظار داشته باشی من هم درست در آن هم زمان آمادگی انجامش را داشته باشم.

* می خواهم به حق من جهت آن که روی مبل لم بدهم و همچنین با خیالی آسوده بازی فوتبال را تماشا کنم، احترام بگذاری. سطل زباله را بعده هم می توانم بیرون ببرم، به سوالات تو زمانی دیگر هم می توانم پاسخ دهم، هر کار غیره ای را هم در فرصتی دیگر می توانم انجام دهم.

* می خواهم به یاد داشته باشی اکثرا و بیشتر مسائلی که من و همچنین تو در مورد اش بحث می کنیم، جنبه محرمانه دارد و همچنین تو نباید جهت دیگران مطرح کنی؛ هر چند موضوعی کم اهمیت و همچنین بی ارزش به نظر برسد.

* می خواهم به حرف هایم گوش کنی؛ حتی در صورتی که به نظرت کسل کننده می باشد. به هرحال جهت من کسل کننده نیست و همچنین جهت گفتن آنها به تو دلیلی دارم.

* می خواهم درست قبل از خواب در مورد صورت حساب ها و همچنین مسائل اقتصادی و مالی با من صحبت نکنی، زیرا و به درستی که خوابم را آشفته می کند. لطفا آن هم را به زمان غیره ای موکول کن. من به آرامش شبانه و همچنین خوابی بی دغدغه مستلزم و نیاز دارم.

زنان از همسر خود چه می خواهند؟
* می خواهم هنگام و زمانی که در مورد روز بدی که داشته ام با تو حرف می زنم و همچنین می گویم: «لطفا تنها و فقط گوش کن»، نصیحت و همچنین توصیه را کنار بگذاری. تنها و فقط گوش بدهی، مرا در آغوش بگیری و همچنین بگویی: «دوستت دارم!»

* می خواهم آن را بدانی که ازدواج، نزدیک شدن ارتباط و رابطه دو فرد یا شخص می باشد؛ پس چرا من هرگز روز تولد تو را فراموش نمی کنم؛ ولی باید توجه داشت تو هیچ وقت روز تولد من را به خاطرت نمی سپاری. سعی کن دائما روز تولدم یادت باشد؛ آن یعنی به من اهمیت می دهی.

* می خواهم بدانی هنگام و زمانی که در حال صحبت با من، به من نگاه نمی کنی یا به صفحه تلویزیون چشم دوخته ای، احساس تنهایی می کنم. به من نگاه کن، درست در چشمانم نگاه کن. نگاه کردن چندان اهمیتی ندارد، مهم ارتباطم با تو و همچنین گرفتن توجه توست.

* می خواهم هنگام و زمانی که در آینه نگاه می کنم و همچنین از چین و همچنین چروک صورت یا بزرگی بینی ام شکایت می کنم، عمل جراحی را پیشنهاد نکنی؛ من تنها و فقط مستلزم و نیاز دارم به من بگویی: «عزیزم، من صورت زیبایت را دوست دارم!»

* می خواهم به خانواده ات توجه بیشتری داشته باشی. هنگام و زمانی که مدام روزنامه می خوانی، من احساس می کنم طرد شده ام و همچنین مسئولیت مراقبت از بچه ها و همچنین منزل و خانه داری بر دوشم سنگینی می کند.

* می خواهم هنگام و زمانی که از من یا بچه ها ناراحتی، کنارم بنشینی و همچنین برایم توضیح بدهی چه عاملی موجب ناراحتی ات شده می باشد. هیجانات و همچنین ناراحتی هایت را پنهان نکن و همچنین آنها را در دلت نگه ندار. با من در مورد حل معظلات و مسائل و مشکلات حرف بزن.

مجله راز




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 443
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 443
بازدید ماه : 2872
بازدید کل : 1079533
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com