جلوگیری از خیانت همسر با ۱۰ راه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 5 / 1 / 1394
بازدید : 192
نویسنده : sharef zadeh

 هنگام و زمانی که که نیازهای احساسی و همچنین جسمانی زن و همچنین شوهر میان هر دو آن هم‌ها به بهترین وجه برآورده نشود، تمایل برآورده کردن آن هم در مکان‌های دیگر و همچنین جدا از روابط زناشویی و جنسی و زناشویی شدت می‌گیرد. آن تمایل شکل دهنده «خیانت» در میان همسران می باشد. جهت جلوگیری از آن هم راه‌هایی پیشنهاد شده که در ادامه می‌خوانید.

۱- توافق داشته باشید

دکتر استن تاتکین، نویسنده کتاب خلق شده جهت عشق، در مورد اهمیت توافق صریح و همچنین روشن می‌نویسد. او می‌گوید: «هر آنچه فرض می‌می شود، الزاما وجود ندارد.» توافقات بایستی و حتما شفاف بوده و همچنین بایستی و حتما موضوعات دربرگیرنده آن موارد باشد که چگونه با پیشرفت‌های دیگران برخورد کنیم، چه اطلاعاتی به اشتراک گذاشته می‌شوند (جذابیت جهت دیگران) و همچنین آنکه تا چه حد سریع به یکدیگر در مورد تجربیات عاشقانه خود می‌گویید.


از آنجا که در ابتدا همسران ممکن می باشد اتفاق نظر نداشته باشند، بایستی و حتما در مورد هر آنچه خیانت محسوب می‌می شود با یکدیگر گفت‌و همچنین‌گو کنند. ممکن می باشد یکی از همسران بیرون رفتن با همکار جنس مخالف خود و همچنین صرف شام را با او همچنین عادی بداند ولی جهت طرف مقابل آن قبیل رفتار‌ها جزئی از خطوط قرمز باشند. همسران می‌توانند عقاید خیلی زیاد متفاوتی داشته باشند و همچنین آن نظرات در مورد خیانت هم می‌تواند متغایر و متفاوت باشد.

۲- ستاره باشید

هنگام و زمانی که که نیازهای احساسی و همچنین جسمانی ما به بهترین وجه برآورده شوند، تمایلی به جست‌و همچنین‌جوی آن هم‌ها در مکان‌های دیگر نداریم. برآورده سازی مستلزم و نیاز‌ها و همچنین خواسته‌های همسر و همچنین نیازهای خود را بررسی کردن کنید. اطمینان حاصل کنید که نقاط ضعف را مرتفع ساخته و همچنین در مورد آنچه جهت احساس رضایت و همچنین شادمانی مستلزم و نیاز دارید، صادقانه رفتار کنید.

۳ – به کارهای خود توجه ویژه داشته باشید

کارهایی که هم به رشد خود و همچنین هم همسرتان کمک می‌کند را با هم انجام دهید. همگی ما با افزایش سن، تغییر می‌کنیم. پس کنترل ارتباط و رابطه جهت طولانی مدت کافی نخواهدبود؛ بنابراین چگونه می‌خواهید با نظرات، تفکرات، عقاید و همچنین تمایلات رو به تغییر همسران خود رو به رو شوید؟ با هم کتاب بخوانید، در سمینارهای آموزشی شرکت کنید یا یک برنامه جذاب و جالب و خوب آموزش روابط زناشویی و جنسی و زناشویی آنلاین مناسب پیدا کنید تا ارتباط و رابطه خود را رو به پیشرفت و همچنین بهبودی قرار دهید زیرا و به درستی که به آن ترتیب به روش مستمر در حال شناخت بهتر یکدیگر خواهیدبود.

۴ – همسر خود را درک کنید

ساده به نظر می‌رسد ولی اصلا ساده نیست. همسر تو انواع تفکرات مخفی و همچنین احساسات پنهان را در خود دارد که از آن هم‌ها نه با تو و همچنین نه با هیچ کس غیره ای صحبت نمی‌کند. آن هم قدر بایستی و حتما ایمن باشید که بتوانید کاملا به آن انظار و افکار و همچنین احساسات نفوذ کنید، ولی باید توجه داشت چگونه؟ صداقت را با محبت و همچنین بدون هیچ قضاوتی تبلیغ و همچنین ترویج کنید.


مواردی را در مورد همسر خود پیدا کنید که کسی در مورد آن هم‌ها چیزی نمی‌داند. از آن اطلاعات جهت هر روز «نزدیک شدن» در تجربیات او در روابط، در محل کار و همچنین با خود او بهره بری و استفاده کنید. چیزهایی را سعی کنید بدانید که حتی مادر و همچنین نزدیک‌ترین دوستان او هم نمی‌دانند. دانستن آن اطلاعات، تو را آن هم قدر ارزشمند می‌سازد که شاید تعداد اندکی بتوانند با تو برابری کنند.

۵ – حسادت نکنید، به جای آن هم، بهتر عمل کنید

در صورتی که ظنین شده‌اید که توجه همسر تو به جای غیره ای معطوف شده می باشد، در صورتی که عصبانی شوید و همچنین از او خرده بگیرید، آن توجه عمیق‌تر خواهدشد. حسادت حسی طبیعی می باشد، ولی باید توجه داشت تلاش کنید که توجه همسرتان را اکثرا و بیشتر به استعداد‌ها و همچنین توانایی‌های خود جلب کنید.

به همسرتان چیزی اکثرا و بیشتر از یک دلیل جهت دوست داشتن و همچنین ارزش گذاشتن به خود بدهید. تو نمی‌توانید همسر خود را با شادمانی و همچنین حس اعتماد و همچنین بهره بری و استفاده از تهدید و همچنین ترس در کنار خود حفظ کنید. تنها دلایل مثبت جهت باهم بودن مانند چسب عمل می‌کند که تو را از وارد شدن فرد دیگر در صحنه زندگیتان محافظت خواهندکرد.

۶ – از مشاوره‌های دوره‌ای بهره بری و استفاده کنید

اکنون در قرن بیست و همچنین یکم به سر می‌بریم. تابوی ملاقات با مشاوران و همچنین روان‌شناسان سال شمسی‌هاست که از بین رفته می باشد. یک مشاور خوب و همچنین توانا پیدا کرده و همچنین با آن هم‌ها جهت بهره برداری از حمایت‌های «مثبت و همچنین فعالانه» در روابط خود دیدار و همچنین ملاقات داشته باشید. به تعویق انداختن آن امر، اغلب جهت کاملا موثربودن آن مشاوره‌ها دیر خواهدبود.


همگی ما در برخورد با دیگران دچار نقاط کوری هستیم. بعضی از آن نقاط کور از سابقه خانوادگی ما نشأت می‌گیرند، مانند کارهایی که والدین ما در روابط خود با دیگران انجام داده‌اند یا مهم‌تر کارهایی که آن هم‌ها در خلال آن روابط انجام نداده‌اند. نقشه ارتباط و رابطه ایمن و همچنین سلامت ما اغلب به خوبی‌‌ آن هم چیزی می باشد که جهت بار اول آن هم را دیده و همچنین تجربه کرده‌ایم. چندین جلسه مشاوره می‌تواند در تدوین نقشه‌ای جامع‌تر از چگونگی حفظ ارتباط و رابطه با همسر خود و همچنین تقسیم شادمانه‌تر زندگی با یکدیگر کمک رسان باشد.

۷- حضور خود را اثبات کنید

تو بایستی و حتما کسی باشید که همسر تو به او رفت و آمد و مراجعه می‌کند. در صورتی که نیازهای عاطفی، جسمانی و همچنین معنوی او را به خوبی برآورده سازید، همسر تو هرگز به دنبال آن هم‌ها نزد دیگران نخواهدرفت؛ به عبارت دیگر، همگی ما به دنبال تامین نیازهای خود هستیم و همچنین در صورتی که همسر ما آن هم‌ها را برآورده سازد، ما تمام خواسته‌ها و همچنین رویا‌هایمان را تنها با او شریک خواهیم شد.


آن دیگران گاهی پایه‌ای جهت آغاز یک پیوند عاطفی می‌شوند که جایگزین ارتباط و رابطه سالم ما شده یا انرژی را از ارتباط و رابطه زناشوییمان که مستلزم و نیاز به رشد دارد، می‌گیرد. فرض کنید که به عنوان یک همسر، مانند فردی یا شخصی هستید که می‌خواهید جهت کاری پذیرفته می شود؛ شامل ویژگی‌های برتری هستید که بایستی و حتما همسرتان تو را نگه دارد و همچنین اخراجتان نکند؟ چه کاری انجام می‌دهید که دیگران نمی‌توانند به راحتی آن هم را به جای تو انجام دهند؟


بایستی و حتما آن هم‌قدر خوب باشید که کسی نتواند با تو برابری کند. آن مهم‌ترین رازی می باشد که از جدایی‌ها و همچنین به پایان رسیدن ارتباط و رابطه‌ها جلوگیری می‌کند و همچنین خیلی زیاد اکثرا و بیشتر از ترس و همچنین احساس گناه کارایی دارد.

۸- چرا نباید خیانت کنیم؟

بایستی و حتما صادق و همچنین وفادار بمانیم. بایستی و حتما دلایل عالی و همچنین محکمی جهت متعهد ماندن وجود داشته باشد. آن دلایل چه چیزهای خواهند بود؟ به فواید تعهد فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کنید. یک همسر که بهتر از هر کس دیگر تو را می‌شناسد؛ کسی که با او همچنین خاطرات و همچنین قبل زندگی خود را سهیم می‌شوید؛ کسی که می‌توانید روی او تکیه کنید؛ کسی که زمانی که زیبایی، جوانی، سلامتی و همچنین توانایی‌های تو از بین رفت، همچنان می‌خواهد با تو باشد و همچنین زندگی‌اش را با تو به اشتراک بگذارد؛ کسی که با او پیر می‌شوید. تمامی همسران بایستی و حتما دلایل تعهد را به خود گوشزد کنند که قسمت و بخش حیوانی مغز بدون کنترل عمل نکند.

۹- فرصت‌ها را محدود سازید

خیانت و همچنین داشتن روابط نامشروع، پیشامد جدید‌ای می باشد که در اصل با اقتدار و قدرت و همچنین رضایت ما از روابط فعلیمان ارتباط دارد، پس بهتر می باشد پیش از سرزنش شرایط و همچنین اشخاص به آن هم نگاهی بیندازیم، ولی باید توجه داشت در جایگاه دوم، فرصت، یک مقصر مساعدت کننده می باشد. خیانت و همچنین داشتن روابط نامشروع معلول یک فرصت خواهند بود. سفر با یک همکار، تا دیروقت در مهمانی‌ها بودن بدون حضور همسر، گذراندن زمان‌های تنهایی خیلی زیاد، مصرف مشروبات الکلی و همچنین مواد اعتیاد آور و مخدر، یا داشتن فعالیت‌ها و همچنین روابط فرهنگی و اجتماعی فراوان مستقل می‌توانند ایجادکننده آن فرصت‌ها باشند، پس چه بایستی و حتما کرد؟


توجه ویژه به آن گونه موقعیت‌ها داشته باشید. سعی کنید کار‌ها را با همسرتان انجام دهید تا دیگران فرصت حضور پیدا نکنند. در طول روز با هم در ارتباط باشید و همچنین در صورتی که یکی از تو تا دیروقت بیرون منزل می باشد، به او پیامک و اس ام اس و پیامک بزنید.
در طول سفر کاری از همسر خود خبر بگرید و همچنین حرف‌های عاشقانه به تلفن همراه او بفرستید تا در طول سفر احساس ارتباط و همچنین اتصال با تو داشته باشد. در صورتی که کسی یا افرادی تماس‌های زیاد با همسر تو پیدا نموده اند، از او بخواهید تا جهت ارتباط و رابطه میان خودتان زمان و همچنین انرژی بیشتری صرف کند.

۱۰ – به فرا‌تر از استاندارد‌ها فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کنید

با همسر خود در مورد مسائل جنسی و زناشویی و جنسی، شادی‌ها و همچنین تمایلات خود راحت و همچنین صمیمی صحبت کنید. تفریحی و سرگرم شدن‌های جدید را با هم امتحان کنید تا همه چیز را شاد و همچنین هیجان انگیز حفظ کنید. با هم بخندید و همچنین شاد باشید. به یک کلاس اسپورت و ورزشی و همچنین هنری بروید. برنامه جذاب و جالب و خوب‌های جدید تصویری و تلویزیونی را انتخاب کنید که تا به حال با هم آن هم‌ها را تماشا نکرده‌اید. از دوستان خود در مورد تجربیات سفر و همچنین مکان‌های سیاحتی بپرسید که آن هم‌ها از آن هم لذت برده‌اند. تجربه‌هایی را امتحان کنید که کمی برایتان دشوار خواهند بود. فعالیت‌های هیجان انگیز جدید را در حوزه‌های جسمی و همچنین احساسی تجربه کنید که به هیجانات و همچنین تقویت پیوند تو کمک می‌کنند.


بهترین محافظ برابر خیانت و همچنین روابط نامشروع آن می باشد که اطمینان حاصل کنید ارتباط و رابطه تو خیلی زیاد باحرمت‌تر از آن هم می باشد که کسی وارد آن هم می شود. هر روز دوست داشتنی و جذاب بودن جهت همسر خود خیلی زیاد کارآمد‌تر از ترس، احساس گناه یا تهدید جهت حفظ تعهد به ارتباط و رابطه تو خواهدبود.


جدید و تو و تازه و همچنین جدید نگه داشتن همه چیز در دوستی و همچنین زندگی عاشقانه تو، به روش فزاینده‌ای مغز فرد را به سمت حفظ توجه در مورد ارتباط و رابطه اصلش با تو ترغیب می‌کند و همچنین در صورتی که به آن امر ظنین هستید که همسر تو دنبال ارتباط و رابطه‌ای عاشقانه در جای دیگر می باشد، به جای آنکه به سرزنش و همچنین تهدید بپردازید، فعالانه و همچنین موثر در آن بازی وارد شوید.


گاهی لحظات مورد علاقه در دیگر اشخاص و همچنین تجربیات به تو ایده می‌دهند که در کدام نقطه بایستی و حتما موتورهای جت خود را به عنوان یک همسر روشن کنید. جهت ارتقا و همچنین بهبود روابط خود بایستی و حتما ثابت قدم باشید. تمرکز خود را روی قوی‌تر ساختن خود قرار دهید و همچنین خیلی نگران دیگران و همچنین جهان خارج نباشید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 857
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 857
بازدید ماه : 3286
بازدید کل : 1079947
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com