نوشيدني که دشمن دختران است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 10 / 12 / 1393
بازدید : 238
نویسنده : sharef zadeh

 کارشناسان هشدار داده‌اند دختران جوان بايد به انواع دلايل پزشکي از نوشيدن نوشابه‌هاي گازدار جداً خودداري کنند. گفتني است، بر اساس تحقيقات نوشيدن نوشابه‌هاي قندي مي‌تواند باعث بروز بلوغ زودرس در دختران شود.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، بررسي‌ها نشان مي‌دهند، نوشيدن تنها 2 بطري نوشابه‌ي قندي در طول روز مي‌تواند باعث رشد غير عادي سلول‌هاي بدن به ميزان 4 سال و پيري زودرس آنها شود.

بر اساس همين تحقيقات زناني که در روز بيشتر از سه بطري با قوطي فلزي نوشابه شيرين مصرف مي‌کنند، چندين برابر بيشتر در معرض خطر ابتلا به انواع سرطان ها قرار دارند.

ترکيب نوشابه‌هاي گازدار با آب ميوه هاي صنعتي به ميزان زياد و نوشيدن آنها با احتمال بروز بيماري کبد چرب در سالهاي آتي است.

تحقيقات پژوهشگران دانشگاه کاليفرنيا نشان داده است که نوشيدن نوشابه هاي گازدار با بروز تغييرات در ساختار DNA سلول هاي بدن همراه است. خوردن اين نوشيدني مي‌تواند سبب کاهش توان سلول‌هاي بدن در تعمير سلول و بازسازي آن شود.

همينطور مصرف نوشابه‌هاي شيرين مي‌تواند سبب تغيير در سيستم پاداش دهي مغز و عدم توانايي ترک نوشيدن اين نوع نوشيدني‌ها و به دنبال آن ابتلا به بيماري‌هاي مزمن غير واگير در افراد مي شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 927
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 927
بازدید ماه : 3356
بازدید کل : 1080017
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com