همه مواد غذايي را در يخچال نگذاريد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 25 / 11 / 1393
بازدید : 341
نویسنده : sharef zadeh

 «ريچل روبن» مدرس آسپزي معتقد است روش نگهداري غذا به ويژه درباره كيفيت محصولات و ماندگاري آنها مهم‌درين درسي است كه دانشجويان بايد فرا گيرند. آنها بايد ياد بگيرند كدام غذا بايد و كدام نبايد در يخچال نگهداري شود.
او مي‌گويد: من فكر مي‌كنم كه ديگران اين گونه فكر مي‌كنند كه هر چيزي بايد در يخچال نگهداري شود، اما اين فكر كاملا درستي نيست. به نظر روبن اطلاع از اينكه كدام ماده غذايي بايد در يخچال و كدام يك نبايد در يخچال نگهداري شود به حفظ كيفيت ماده غذايي كمك مي‌كند. 
اگرچه يخچال سبب جلوگيري از فساد ميوه و سبزيجات است اما به اين معنا نيست كه يخچال مي‌تواند طعم و مزه آن را نيز حفظ كند. در حالي كه سيب‌زميني در يخچال سفت مي‌شود، بافت گوجه‌فرنگي در يخچال از بين مي‌رود، مواد غذايي مانند پياز، سيب، مركبات و آووكادو در دماي محيط ماندگاري بهتري دارند.
او اضافه كرده است موز در يخچال سريع تغيير رنگ مي‌دهد و سياه مي‌شود وي توصيه مي‌كند بهتر است كه توت‌ها را در يخچال قرار ندهيم و آنها را به مقدار كم خريداري و سريع مصرف كنيم.
وي بر اين باور است اگرچه قرار دادن نان در يخچال رشد كپك را كاهش مي‌دهد اما نان در يخچال خشك مي‌شود.
يك ماده غذايي ديگر كه بسياري از مردم آن را در يخچال قرار نمي‌دهند  آجيل است. آجيل بايد در يخچال نگهداري شود. مغازه‌ها هم بايد آجيل را سالم نگهداري كنند. روبن پيشنهاد مي‌كند آجيل را در يخچال نگهداري كنيد كه در طولاني‌مدت مزه آن بهتر بماند زيرا روغن موجود در آجيل با گذشت زمان خراب مي‌شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 955
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 955
بازدید ماه : 3384
بازدید کل : 1080045
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com