کاربرد عسل به عنوان غذا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 6 / 12 / 1392
بازدید : 555
نویسنده : sharef zadeh

کاربرد عسل به عنوان غذا

عمدتاً عسل هایی كه فرآوری شده‌اند به یكی از سه شكل مایع، شكرك زده و یا با موم (تصفیه نشده) مصرف می‌شود. این اشكال در صنایع دارویی، غذایی و یا بعنوان مواد اولیه در غذاهای گوناگون مصرف می‌گردد. با این وجود، تنها در جوامع محدودی مثل جوامع صنعتی در اروپا، آمریكای شمالی و آمریكای لاتین، آفریقای شمالی، خاور نزدیك و در ژاپن به وفور به صورت غذا مصرف می‌شود. در اكثر نقاط آفریقا، عسل در تخمیر برای تهیه آشامیدنی به كار می‌رود و كمی مصرف دارویی دارد. در اكثر نقاط آسیا به عنوان دارو در نظر گرفته می‌شود و بیشتر یك محصول شیرین به حساب می‌آید.

 

سرانه مصرف عسل در كشورهای صنعتی نشان‌دهنده مصرف عسل فرآوری نشده توسط مردم ساكنان این مناطق نیست، بلكه از عسل در تولید غذای صنعتی به عنوان غذا استفاده می‌شود.در برخی كشورها ظاهر عسلی كه به بازار عرضه می‌شود خیلی مهم نیست، یعنی ممكن است عسل به شكل مایع، شكرك زده یا نیمه شكرك زده و یا بدون تكه‌های موم و غیره باشد. بنابراین ممكن است به همان صورت در شیشه قرار داده شود. در بعضی كشورهای دیگر مصرف‌كنندگان نه تنها خواهان مصرف عسل تمیز هستند بلكه عسل مایع را ترجیح می‌دهند. با آموزش مصرف‌كنندگان ممكن است این عقیده كه عسل شكرك زده با شكر مخلوط گردیده است تغییر یابد، مخصوصاً‌ در مواردی كه این تفكر نادرست فراگیر شده باشد. عسلهایی كه به تدریج شكرك می‌زنند می‌توانند در صورت داشتن كمی رنگ برای مصرف با میوه‌ها یا آجیل‌ها، بدون فرآوری به فروش برسند یا مورد استفاده دیگر قرار گیرند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1323
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1323
بازدید ماه : 3752
بازدید کل : 1080413
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com