عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 4 / 12 / 1392
بازدید : 461
نویسنده : sharef zadeh

خانمها مایلند با چه مردانی زندگی کنند

خانمها مایلند با چه مردانی زندگی کنند

حتما در دوران تجردتان مواقعـی پـیـش آمـده کـه شـنــیـده باشـیـد خــانمها معمولا نمی‌توانند مرد نجیب، حساس و خـوب و مـهـربـان مـورد نـظـر خـود را پـیـدا نمایند. همچنین مطمئنا برای شما هم پیش آمده که بخواهید آن مرد مورد نـــظر باشید و حتما فکر کرده اید که نباید در مقابل خانمها مـقـاومــت زیادی از خود نشان دهید.ولی در کمال نابوری ایــن مورد جواب نخواهد داد، خانمهای زیادی اطراف شــما وجـود خــــواهند داشت اما با هیچ کدام از آنان نمی‌توانید رابطه عـاشقـانـه داشـته بـاشیـــد و زندگی مشترک شروع کـنـید. در نـهایـت سرگردان می‌شـــوید که در چه جهنمی گرفتار آمده اید.
من این قضیه را برای شما روشن خواهم کرد، تفاوت قابل توجهی بین آنچه که خانمها از مرد مورد نظرشان انتظار دارند و خصوصیات واقعی آن شخص وجود دارد. به عبارت دیگر، خصوصیات واقعی فرد مورد نظر و اسطوره ای که طرف مقابل از شخص مورد نظر برای خود ساخته است. آنچه در زیر آمده برخی از عمومی ترین خصوصیات ذکر شده از مرد مورد نظر می‌باشد، همچنین این مطلب که آیا این موارد آنقدر صحت دارند که بتوان روی آنان حساب کرد نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

مرد حساس

بسیاری از خانمها اذعان می‌کنند به مرد حساسی علاقه مندند که از بیان مداوم احساسات خود واهمه نداشته باشد، وقتی این مورد زیاد تکرار می‌شود با احساس زنانه او هماهنگ است حال هر معنی داشته باشد مهم نیست. این مردی است که رفتار مردانه ندارد.

بنابراین چنین مردی در نهایت هر زنی را از خود می‌راند و انتظارات او را نیز بالا می‌برد (این مورد زمانی روی می‌دهد که مرد بسیار احساساتی و نفوذ پذیر باشد). البته این بدان معنا نیست که خانمها یک انسان بی احساس و حیوان صفت را می‌پسندند که همیشه به آنان بی احترامی نماید و اعصاب آنان را خورد کند. بنابراین خانمها به دنبال چه نوع مردی هستند؟ مردی بین دو مورد ذکر شده. مردی که نه زیاد احساساتی باشد و نه زیاد بی احساس. به عنوان مثال در صورت درگذشت یکی از بستگان نزدیک عادی است که مردها فریاد بزنند اما این مورد برای بیستم بار به یاد آوری یک نمایش، بسیار غیر عادی خواهد بود.

همچنین، زمانی که خانمها به شخصی واقعا علاقه مند باشند، رفتار آنان کمی مرموز و عجیب می‌شود. پس باید بدانید که چه موقع باید کنار او باشید و چه موقع باید تنهایش بگذارید. به عنوان مثال در صورتی که به شما با حالتی گریان زنگ بزند چرا که یکی از بدترین هفته‌های زندگی اش را گذرانده و شما به خوبی با او رفتار نکنید، اصلا رفتار خوبی نخواهد بود پس عصبی اش نکنید و به او زنگ بزنید.
بر خلاف باور عمومی سن جوانی سن حساس، خوب و پر از سلحشوری و فتوت میباشد. با این وجود خانمها مرد بسیار احساساتی را دوست ندارند، آنها یک مرد واقعی با احساسات مردانه را می‌پسندند. اما باز هم سخن از تعادل می‌باشد. چنانچه سعی در تحت تاثیر قرار دادن ما از طریق احساساتی بودن زیاد دارید، احساسات ما را خاموش خواهید کرد، اما چنانچه با اغوش باز در را به روی همسرتان باز کنید و برایش چای بریزید و به او خسته نباشید بگویید، راه درست را بر گزیده اید.

پولدار پولدار

اغلب آقایان فکر می‌کنند خانمها یک مرد پولدار موفق با ماشین آخر سیستم و آپارتمان مجلل می‌خواهند. اما درست نیست، چرا که اغلب خصوصیات خوب آقایان است که خانمها را تحت تاثیر قرار می‌دهد نه حسابهای بانکی آنان.

خانمها مردی را خواهند پسندید که قادر به ایجاد یک زندگی خوب و راحت باشد همچنین بلند پرواز باشد نه اینکه ناگهان ارث پدری به او رسیده و از طریق آن خوشبخت و پولدار شود. چرا که به قول معروف باد آورده را باد می‌برد، بنابراین خانهما می‌خواهند بدانند آیا واقعا مردشان قدرت بدست آوردن پول و جرات چرخاندن یک زندگی را دارد یا نه.

هواداران تام کروز

به غیر از زنان پست و فرومایه و دختران نوجوان، دیگر خانمها از شما انتظار نخواهند داشت که مانند یک ستاره سینما عمل کنید. آنچه که آنان از شما انتظار دارند اینست که از آنچه به دست می‌آورند، نهایت استفاده را بکنید و به خودتان اهمیت دهید، اعتماد بنفس و جذبه بالائی داشته و توان استفاده از آن در اداره زندگی را داشته باشید. همچنین بدانید که چه مدلها و رنگهایی به شما می‌آید و از آنان استفاده نمائید.
سعی کنید کسی نباشید که در دراز مدت نتیجه معکوس برای خانمها داشته باشید. به خاطر خدا سعی کنید از شخصیت خودتان لذت ببرید و هوش خانمها را با بازی دادنهای مشخص و واضح آزمایش نکنید تا آنان را مجبور کنید دوستتان داشته باشند.

مرد خانواده

زنی که به دنبال چیزی بیش از یک عیش و نوش زود گذر است می‌خواهد با مردی باشد که حداقل از زندگی در بین سرو صدای بچه‌ها برای خود جهنم نسازد و بچه‌ها را دوست داشته باشد. لازم نیست کژپنداری کنید و فکر کنید که زنها به دنبال پدری برای فرزندان متولد نشده شان هستند. این فقط بدین معناست که چنانچه خانمها برای خود در آینده فرزندی تصور کنند، مایلند شریک زندگی آنان کسی باشد که مانند آنان فکر کند، بنابراین اگر روزی زنی احساس کند که باردار است نگران این نباشد که این قضیه برای همسرش شک بدی است و یا اینکه نگران این نباشد که همسرش از او بخواهد بچه را سقط کند؛ این مرد مورد علاقه اوست.

همچنین اغلب خانمها مایلند با کسی زندگی کنند که با افراد خانواده آنان رابطه خوبی داشته باشد و با آنان با احترام و مهربانی برخورد نماید. این قضیه نشان می‌دهد که او برای مفهوم خانواده ارزش قائل است و اهمیت یک رابطه خوب و نزدیک داشتن را در خانواده می‌داند.

خصوصیات دیگری که زنها در زندگی برای مرد مورد علاقه اشان به دنبال آن هستند عبارتند از:

یک اخلاق خوب که فقط مختص به شوخی و مزه ریختن با دیگران نمی‌شود

وفاداری (هیچ زنی وجود یک هوو را تحمل نمی‌کند)

احترام

مهربانی

گرما

هوشمندی

تفاهم
موارد بالا را به خاطر بسپارید، چرا که شانس شما برای اینکه مرد مورد علاقه خانمی باشید را افزایش می‌دهد. نگران نباشید لازم نیست نقش مرد رویائی را بازی کنید که سوار بر اسب سفید برای خوشبخت کردن خانمی از راه می‌رسد.


تاریخ : 4 / 12 / 1392
بازدید : 564
نویسنده : sharef zadeh

با آب لیمو موهایتان را های لایت کنید

با آب لیمو موهایتان را های لایت کنید

شما می توانید با استفاده از آبلیمو این کار را انجام دهید. آب لیمو نه تنها برای مو و پوست مفید است بلکه برای روشن کردن مو و ایجاد هایلایت هایی بر روی آن نیز استفاده می شود.

نتیجه ی این عمل به رنگ طبیعی موهایتان بستگی دارد.ا گر شما موهای تیره ای دارید پس ممکن است بعد از اولین بار استفاده، تغییر زیادی به چشمتان نیاید. قسمت جالب کار این است که نتیجه شما را سورپرایز خواهد کرد و شما نمی دانید که چه رنگی در انتظارتان است.

اول شما باید تصمیم بگیرید که کدام قسمت موهایتان می خواهید روشن تر باشد.آیا می خواهید کل موهایتان را روشن کنید یا فقط بخشی از آن را به صورت سایه روشن در آورید؟مقدار آبلیمو بستگی به مقدار موهایی دارد که شما می خواهید روشن کنید.
لیمو را در ظرفی بفشارید،سپس آبلیمو را داخل بطری اسپری داری بریزید تا راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید. سپس اگر می خواهید سایه روشن های طبیعی بر روی موهایتان داشته باشید، آن را به همه ی مو اسپری کنید و اگر قسمتی از موهایتان را می خواهید روشن کنید،آن قسمت را جدا کرده و در دستانتان بگیرید و سپس آبلیمو را بر روی آن اسپری کنید.این کار باعث خواهد شد شما هایلایت هایی طبیعی بر روی موهایتان داشته باشید.
بعد از این که آبلیمو را به روی موهایتان پاشیدید، بیرون رفته و در معرض آفتاب قرار بگیرید. اسید سیتریک موجود در لیمو کوتیکول مو را باز می کند و با اشعه ی فرابنفش خورشید ترکیب می شود و اکسیژن شروع به روشن کردن مو می کند.پس ۳۰ الی ۶۰ دقیقه زیر نور آفتاب قرار بگیرید. بعد از این که آفتاب گرفتید،دوش بگیرید و سپس موهای خود را با یک نرم کننده ی خوب بشویید. در معرض مستقیم خورشید بودن ممکن است موهایتان را خشک کند به همین دلیل توصیه می شود از نرم کننده استفاده شود.

اگر با اولین بار به نتیجه ی دلخواهتان نرسیدید،باز هم این کار را انجام دهید البته نه بیشتر از ۳-۲ بار در هفته

 


تاریخ : 4 / 12 / 1392
بازدید : 619
نویسنده : sharef zadeh

هشت دلیل پایین نیامدن وزن

هشت دلیل پایین نیامدن وزن

با ایـنکه مـقدار چربی زیادی در اکثر نوشیدنی های الکلی وجود ندارد اما به خاطر کالری بالای الکل موجب اضافه وزن می شوند. انـرژی و کـالـری مـوجود در الـکـل بـاید بلافاصله سوزانده شود،وقتی بدنتان سرگرم سوزاندن کالری اضافی موجود در این نوشیدنی است، شما انتخاب دیگری ندارید مگر اینکه بیشتر کالری های مصرف شده دیـگر از غـذاهای سالم را ذخیره کنید. نوشـیدنیهای گازدار الکلی حتی بدتر از نوشیدنیها الکـلی هستند و مـقدار بسیـار زیادی کالری از قند اضافه شده به آن وارد بدنتان می کنند. حتـی مـصرف نوشابه های گازدار معمولی را هم باید بخاطر تاثیری که بر قند خون میگذارد، در رژیـم غذاییـتان مـحدود کنـید. پـس اگر قصد پایین آوردن وزنتان را دارید، بهتر است برای نوشیدنـی تا حـد امکان از آب معدنی استفاده کنید.

 

همه ما می دانیم که برای لاغر ماندن باید ورزش کنیم اما خیلی از مردم هنوز هم به اندازه کافی ورزش و فعالیت جسمانی در برنامه زندگی خود ندارند تا کالری های مصرفی اضافه را بسوزاند یا بر متابولیسم کند خود غلبه کنند. باید در اکثر ساعات بیداری خود فعالیت فیزیکی داشته باشید، یا حداقل سه جلسه در هفته، ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ورزش کنید. اگر اضافه وزنتان خیلی زیاد است و برای ورزش کردن مشکل دارید؛ بهتر است از فعالیت های سبک تر و تفریحی تر استفاده کنید. خیلی از افراد از رفتن به باشگاه و انجام همان برنامه تمرینی مشابه همیشگی خسته می شوند. وقتی برنامه تمرینی برایتان خسته کننده شود، حتماً باید آنرا تند تند عوض کنید چون انجام تمرینات تکراری و خسته کننده می تواند چربی سوزی شما را خراب کند. بدن ما خیلی زود به ورزش عادت می کند و تکرار چیزی که بدنتان خیلی راحت بتواند آنرا کامل کند هیچگونه تغییر فیزیکی ایجاد نمی کند. بله، هنوز هم کالری خواهید سوزاند اما اگر بدنتان به وضعیت کنونی مصرف کالری روزانه تان عادت کند، دیگر وزنتان پایین نمی آید. یک راه بسیار عالی برای بالا بردن نتیجه این است که با امتحان کردن انواع مختلف ورزش ها و فعالیت ها، بدنتان را وارد چالش کنید؛ شنا، اسکیت، رقص، یا حتی صخره نوردی. وقتی ورزش کردن برایتان شکل تفریح پیدا کند و لذت بخش باشد، به مدت طولانی تری آنرا انجام می دهید و کالری بسیار بیشتری خواهید سوزاند.
در هفته های اول خیلی خوبعمل می کند اما بعد از مدتی دیگر تاثیری در کاهش وزن نخواهند داشت. دلیل آن این است که متابولیسم شما پایین آمده و درنتیجه به این مقدار محدود مصرف کالری عادت می کند. اگر با پایین آوردن بیشتر کالری های مصرفی به این مسئله واکنش دهید، احتمالاً اینبار فقط عضلاتتان را از بین می برید و دوباره روند کاهش وزنتان به رکود می رسد. این چرخه تا جایی ادامه می یابد که تصمیمتان برای پایین آوردن کالری مصرفی منحل می شود و دوباره به وضعیت تغذیه سابقتان برمی گردید. اما رمز اینکار این است که مقدار کالری مصرفی را کم کم پایین بیاورید، و در عین حال از موادغذایی خوب و مقدار کافی پروتئین برای جلوگیری از از دست رفتن عضلات، استفاده کنید. انجام تمرینات بدنسازی به شما کمک می کند متابولیسمتان را بالا ببرید و چربی سوزیتان را تسریع کنید.
ساده به نظر می رسد، کمتر می خورید و حتماً وزن کم می کنید. به همین دلیل خیلی از افراد در بعضی از وعده ها غذا نمی خورند و بدن را به حالت گرسنگی مفرط می کشانند، و برای حفظ آمینواسیدهای لازم برای بدن، عضلات تجزیه می شوند و نتیجه آن چیزی نیست جر پایین آمدن متابولیسم. همچنین اگر اجازه بدهید قند خونتان خیلی پایین بیاید، دردهای شدید گرسنگی را متحمل می شوید و احتمال این وجود دارد که به پرخوری مفرط کشانده شوید. پس سعی کنید غذاهای سالم و مقوی اما کم حجم و سبک در ۵ الی ۶ وعده در روز بخورید. روزتان را با یک صبحانه خوب و سالم شروع کنید که حاوی پروتئین باکیفیت باشد. باید یاد بگیرید که چطور با این روش غذا خوردن قند خونتان را تنظیم کنید.
معمولاً در بسیاری از غذاهای فراورده ای با هم مخلوط هستند. مصرف مقدار زیادی قند در یک وعده غذایی باعث بالا رفتن قند خون می شود؛ بدن باید به این وضعیت واکنش داده و آن را دوباره پایین بیاورد. نتیجه آن این است که قسمت اعظم آن قند اضافی به شکل چربی در بدن ذخیره می شود. اینجاست که خیلی از افراد که عادت به خوردن نوشابه دارند که فاقد چربی است متعجب می شوند و نمیدانند که چطور ممکن است این ماده باعث ذخیره شدن چربی در بدنشان شود. پس سعی کنید تا حد امکان مصرف قند را پایین بیاورید. نمک هم باعث سردرگمی می شود چون کالری ندارد اما می تواند منجر به افزایش وزن شود. نمک باعث می شود بدن آب در خود ذخیره کند، در نتیجه با مصرف مقدار زیادی نمک ممکن است برخی افراد احساس کنند که چاقتر می شوند. پس سعی کنید رژیم غذایی را دنبال کنید که بیشتر در آن از موادغذایی طبیعی و غیرفراورده ای استفاده شده باشد.
در یک روز متوسط، بدن اکثر افراد دچار بی آبی می شود چون خیلی بیشتر از آنچه آب در طول روز می نوشند بدنشان آب از دست می دهد. آنها اکثراً این را متوجه نمی شوند چون مرکز تشنگی در بدن خیلی دقیق نیست. گاهی اوقات کمبود آب در بدن می تواند دردهای گرسنگی را به همراه داشته باشد، چون خیلی از ما مقدار آب مورد نیاز روزانه مان را از موادغذایی تامین می کنیم. اگر به اندازه کافی آب نمی نوشید و معمولاً احساس گرسنگی می کنید، هوس شما به غذا ممکن است به خاطر تشنگی باشد نه گرسنگی. آب همچنین به بالا بردن سطح انرژی بدن نیز کمک می کند، درنتیجه می تونید خیلی بهتر ورزش کنید تا کالری بسوزانید و وزنتان را پایین بیاورید. پس سعی کنید در روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.
وقتی برای کم کردن وزنتان رژیم می گیرید، فلسفه قدیمی هنوز هم که هنوزه کاربرد دارد “کم بخورید تا وزنتان پایین بیاید.” گرچه همانطور که در موارد بالا گفتیم هیچیک از وعده های غذایی را نباید نادیده بگیرید، اما راه حل این است که کم بخورید و مداوم بخورید. خوردن غذای سبک در وعده های غذایی بیشتر کاهش وزنتان را تسریع میکند.
ایجاد هدف هایی که دست یافتن به آنها خیلی سخت باشد یا هدف هایی که خیلی غیرواقعی باشند از جمله دلایلی است که تلاش شما برای کاهش وزن را ناکام میگذارد. وقتی تیپ بدنیتان اندومورف باشد (تیپ بدنی چاق و فربه) عاقلانه نیست اگر بخواهید اندام یک مانکن را پیدا کنید. رسیدن به اهدافتان در موفقیت شما اهمیت زیادی دارد. اگر به هدف هایتان دست پیدا نکنید، ممکن است آخر کار احساس کنید فردی شکست خورده هستید و هم انگیزه خود را از دست داده و ناامید و مایوس شوید. سعی کنید هدف هایی کوچک و سهل الوصول برای خود پیدا کنید تا انگیزه ای باشد برای موفقیتتان. کم کردن همان یک کیلو وزن در هفته که معمولاً توصیه می شود ممکن است خیلی کند به نظر برسد اما حداقل آن این که بدون هیچگونه سختی و مشکلی می توانید به آن دست پیدا کنید. آنوقت است که حس پیروزی به شما دست می دهد و یک قدم به هدف کلی و بزرگتان که رسیدن بهوزن ایدآل است نزدیک میشوید.

 


تاریخ : 4 / 12 / 1392
بازدید : 464
نویسنده : sharef zadeh

داشتن بدنی سالم بدون هزینه

داشتن بدنی سالم بدون هزینه

خیلی ها تصور می‌کنند برای ورزش کردن باید به باشگاه و ورزشگاه بروند و همین موضوع موجب فرار عده زیادی از افراد از ورزش می‌شود اما بیشتر ما از ورزش کردن در شرایط گوناگون زندگی غافلیم. در این مقاله تمریناتی را که به ورزش دوستان توصیه می‌کنیم به دو بخش تقسیم کرده ایم. در بخش اول که همه می‌توانند آن را انجام دهند، تمریناتی هستند که در هنگامی‌که هنوز از تختخواب بر نخاسته اید، اجرا می‌شوند. در بخش دوم تمرینات ایستاده را می‌آوریم.

 

 قبل از برخاستن از رختخواب

پیش از بیدار شدن همان طور که دراز کشیده اید، پشتتان به تشک باشد. پاها را صاف نگه دارید. ابتدا سعی کنید که پای راستتان مرتب دراز شود. سپس سعی کنید که پای چپ دراز تر شود. این کار را بیست بار انجام دهید. این کار ماهیچه های کمر را تقویت کرده و از بروز بیماری های دیسک بین مهره ای پیشگیری می‌کند. همان طور دراز کشیده بمانید. پاها هم دراز کشیده بمانند. حالا هر دو پا را کمی‌ بلند کرده و قیچی مانند به دور یکدیگر بیست بار حرکت دهید. این کار ماهیچه های پا و شکم را تقویت می‌کند. هر دو پا را تا کنید. طوری که پاشنه پاها روی تشک فشار بیاورند و شما با بدن خود یک پل بسازید. هر چه قوس پل بیشتر باشد، بهتر است. در عین حال هر دو دست را بالا گرفته و به تناوب باز و بسته کنید. در عین حال بازوها را قیچی وار حرکت دهید. این کار را بیست بار تکرار کنید. در تمام مدت باید بدن شما به صورت پل باقی بماند. این کار ماهیچه های پشت، کمر، شانه و انگشتان را تقویت می‌کند. همان طور دراز کشیده بمانید. پنجه های دست را پشت گردن به هم قفل کنید و سعی کنید که بالا تنه خود را از تشک به بالا بیاورید. این کار را که موجب تقویت ماهیچه های شکم می‌شود، بیست بار تکرار کنید. همان طور به پشت دراز کشیده بمانید و هر دو پا را دور مفصل زانو خم و راست کنید. این کار را بیست بار تکرار کنید. با این کار ماهیچه های مربوط به زانو تقویت و مفصل زانوها به اصطلاح روغن کاری می‌شوند. این کار از بهترین روش های درمان آرتروز زانو است.

۱- حالا به پهلو بخوابید

ابتدا روی پهلوی راست و سپس روی پهلوی چپ به طور همزمان پا و سر را کمی‌بالا و پایین بیاورید. با این کار ماهیچه های گردن و پای خود را ورزیده می‌کنید و مفاصل گردن نرم و در عین حال محکم تر می‌شوند که برای پیشگیری از سر درد و دردهای شانه بسیار مفید است. این حرکت را روی هر پهلو ۱۰ بار انجام دهید.

 ۲- حالا روی شکم بخوابید

هر دو پا را صاف و کشیده از سطح تشک بالا تر نگه دارید و در عین حال دست ها را صلیب و از هم دور کنید. در این حالت نیم تنه خود را بالا ببرید، به طوری که بدن شما یک قوس بسازد. حالا پاها، دست ها و نیم تنه را به حالت اول بیاورید. این کار را بیست بار تکرار کنید. با این کار ماهیچه های پشت، کمر، گردن، شانه ها و پاها را تقویت کرده اید. روی شکم خوابیده و زانوها را تا کنید و بلافاصله دراز کنید. این کار را بیست بار تکرار کنید. این کار هم مفصل زانو را روغن کاری می‌کند.

 

ورزشهای ایستاده

۱٫از تختخواب برخاسته و بایستید. بازوها و دست ها را صلیب وار نگه دارید و سعی کنید هر چه بیشتر بدن خود را به چپ و راست دوران دهید. بیست بار تکرار کنید. این کار مهره های کمر را پر تحرک و ماهیچه های پشت را تقویت می‌کند و از خشک شدن مفاصل مهره ها پیشگیری می‌کند.
۲٫روی انگشتان پا بایستید و بیست بار زانو بزنید. هر روز از روز دیگر بدن تان را پایین تر بیاورید. در ضمن زانو زدن، بازوهای خود را بر محور شانه به چرخش بیاورید. با این حرکت نه تنها مفاصل پا و زانو و لگن پر تحرک خواهد شد بلکه قدرت شما در راهپیمایی، دوچرخه سواری و هر نوع ورزش دیگر بیشتر می‌شود.
۳٫بیست بار بدون طناب، طناب بزنید. برای این کار کمی ‌باید بپرید و دست ها را بر محور شانه دوران دهید.
۴٫بیست بار شیطونک بازی کنید. برای این کار ابتدا صاف بایستید و سپس هر دو پا و هر دو دست را از هم دور کنید. در عین حال باید کمی‌از زمین به بالا بپرید. با این دو کار، شما با نشاط می‌شوید، شما در تمام امور زندگی پر تحرک خواهید شد، گردش خون سریع تر می‌شود و از تصلب شرایین پیشگیری به عمل می‌آید.
۵٫صلیب وار بایستید و هر دو پا را کمی ‌از هم باز نگه دارید و آن گاه بدن خود را به سمت چپ و راست خم کنید به گونه ای که نوک انگشتان دست به نزدیکی مچ پا برسند. سپس به حالت اول باز گردید. این کار را بیست بار تکرار کنید. با این کار ماهیچه های پشت، شانه و بازوها تقویت و مهره های پشت و کمر تقویت می‌شوند.
۶٫ایستاده شنا کنید. ابتدا شنای قورباغه، سپس کرال و بعد شنای پشت و شنای پروانه. هر یک از اینها را بیست بار تکرار کنید. این حرکات برای زانو، پشت و شانه بسیار مناسب اند.
۷٫پاهایتان را کمی‌باز کنید. بدن را کمی‌به طرف جلو خم کنید. حالا سعی کنید به شدت به سمت چپ و راست مشت حواله کنید. به طوری که بدن شما به چپ و راست مایل شود. این کار را بیست بار تکرار کنید. این کار شما را پر نشاط و ورزیده خواهد کرد.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 406
بازدید دیروز : 47
بازدید هفته : 406
بازدید ماه : 3249
بازدید کل : 1079910
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com