چگونه دوستان واقعی پیدا کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 5 / 1 / 1394
بازدید : 208
نویسنده : sharef zadeh

 بسیاری از شهروندان و مردم شهر یک دوست واقعی را به عنوان یک گنج قلمداد می کنند. درست مثل جستجوی گنج، در اینجا هم بایستی و حتما تلاش کرد؛ ولی باید توجه داشت قبل از هر چیز غیره ای، سؤالات خیلی زیاد مهمی هست که بایستی و حتما در نظر داشته باشیم: دوستان واقعی به نظر تو چه افرادی خواهند بود؟ و همچنین راز داشتن دوستان واقعی چیست؟ بر اساس آن هم ضرب المثل قدیمی، یک دوست واقعی دوست خود را در همه زمان ها دوست دارد و همچنین در زمان معظلات و مسائل و مشکلات تغییر پیدا کردن به یک برادر می می شود. بااین حال، دوستی چیزی اکثرا و بیشتر از داشتن یک آغوش جهت گریه کردن می باشد. دوستان واقعی هنگام و زمانی که ببینند که راهتان را اشتباه می روید، سعی خواهند کرد که قبل از آن که خیلی دیر می شود به تو هشدار دهند. او به تو بدون در نظر گرفتن واکنشتان، هشدار خواهد داد. پس کسی که به درستی فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن می کند و همچنین به درستی صحبت می کند کسی می باشد که بایستی و حتما به عنوان یک دوست در نظر داشته باشیم، آن روش نیست؟ یک دوست بایستی و حتما به تو احساس پاکی هم دهد (در صورتی که دارید در مسیر اشتباهی حرکت می کنید) و همچنین در تجدید حس احترام به تو کمک کند؛ و همچنین ما بایستی و حتما به یاد داشته باشیم که سن نباید مانعی جهت دوستی باشد. در ادامه، مراحلی که بایستی و حتما جهت پیدا کردن دوستان واقعی که در همه مراحل در کنار ما خواهند ایستاد در نظر داشته باشیم آورده شده می باشد.

به دیگران علاقه مند باشید.
داشتن علاقه به دیگران اولین قدم به سوی دوست شدن می باشد. ما بایستی و حتما دوست یابی را با داشتن یک عشق واقعی به شهروندان و مردم شهر و همچنین سپس اتخاذ یک علاقه فعال به دیگران شروع کنیم. یک راه جهت نشان دادن علاقه، دانستن و همچنین به یاد داشتن نام آن هم ها می باشد. دیگران اغلب از آن که آن هم ها آن هم قدر جهت تو مهم خواهند بود که نامشان را به خاطر می آورید تحت تأثیر قرار می گیرند؛ و همچنین به آن ترتیب، آن هم ها ممکن می باشد شروع به اشتراک گذاشتن بعضی از تجربه ها و همچنین مشکلاتشان با تو می کنند و همچنین به آن ترتیب دوستی شروع می می شود. بااین حال، آن بدان معنا نیست که تو بایستی و حتما یک برونگرای واقعی شوید. در واقع، علاقه صادقانه به دیگران باعث جذب دوستان می می شود؛ و همچنین اغلب، کارهای ساده ای مانند به اشتراک گذاری یک وعده غذایی باهم و همچنین یا کمک به کسی در انجام یک کار، می تواند به عمق بخشیدن به دوستی کمک کند.

به نحوه گوش دادن خود توجه کنید.
شنونده خوب بودن در پیدا کردن دوست مهم می باشد. در صورتی که ما به آنچه دیگران می نامند علاقه مند باشیم، آن هم ها هم به طورمعمول به سمت ما کشیده می شوند.

وفادار باشید.
نقل شده می باشد که ویژگی اصلی یک دوست وفاداری اوست: دوستی که در سختی و همچنین آسایش با تو خواهد بود. یک دوست واقعی نباید شناخته شدن و شهرت تو را با پیوستن به شایعات بی اساس باطل خراب کند؛ به جای آن هم، او بایستی و حتما به تو وفادار بماند.

عمیق ترین احساسات خود را آشکار کنید.
دوستان نباید از آشکار کردن احساسات خود نزد افرادی که به آن هم ها اعتماد کرده اند، خجالت بکشند. البته، آن به آن معنا نیست که تو بایستی و حتما احساسات و همچنین عواطف خود را به هرکسی که ملاقات می کنید بگویید. بااین حال، ما بایستی و حتما صادق باشیم؛ و همچنین زمانی که تو کسی را شناختید و همچنین به او اعتماد کردید، تو می توانید به تدریج عمیق ترین احساسات خود را جهت او بازگو کنید. راز دوستی موفق شامل همدلی و همچنین همفکری جهت دیگران می می شود.

انتظار کمال نداشته باشید.
ما کامل نیستیم؛ و همچنین حتی زمانی که یک دوستی شروع خوبی دارد، ما نباید انتظار داشته باشیم که آن دوستی بدون عیب باشد. ما بایستی و حتما تلاش کنیم که یک نوع تقریباً کامل از دوستی را بسازیم؛ و همچنین جهت به دست آوردن آن هم، به زمان و همچنین احساسات مستلزم و نیاز داریم. تمایل به بخشش، قسمت و بخش بزرگی از دوستی می باشد. تو ممکن می باشد احساسات خود را در مورد چیزهایی داشته باشید، ولی با اینحال حاضر به میدان دادن به احساسات و همچنین نظرات دوستتان هم باشید.

دوستان جهت زندگی ما مهم می باشد. گاهی اوقات، آن هم ها منبع اقتدار و قدرت و همچنین الهام قسمت و بخش ما خواهند بود. بااین حال، ما بایستی و حتما به یاد داشته باشیم که درنهایت جهت پیدا کردن و یافتن دوستان واقعی، ما نیز بایستی و حتما یک دوست واقعی باشیم. ما نباید تنها و فقط از خداوند تبارک و تعالی انتظار داشته باشیم که به ما برکت دوستی را اعطا کند، بلکه همچنین ما هم بایستی و حتما برکتی جهت دیگران باشیم. ممکن می باشد تو درنهایت دوستان واقعی خود را پیدا کنید!

آفتاب




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com