عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 31 / 2 / 1395
بازدید : 189
نویسنده : sharef zadeh

  اکثر افراد بر این باورند که داشتن دهانی سالم و دندان‌هایی سفید کار آسانی نیست. اما در حقیقت همه آنچه که شما برای داشتن دهانی سالم و دندان‌هایی سفید و درخشان نیاز دارید، اضافه کردن یک عادت به عادت‌های قبلی‌تان به صورت روزمره قبل از خوردن صبحانه است.

 
روغن نارگیل فواید بی شماری همچون افزایش سلامت دهان و دندان، سفیدتر و براق‌تر شدن دندان ها، افزایش سلامت لثه و قوی‌تر شدن آن، برطرف کردن حفره‌های دهان و پیشگیری از بوجود آمدن آن‌ها، پیشگیری از بیماری‌ها و عفونت‌های لثه و دهان، طراوت بخشیدن به دهان و دندان است.
 
در ابتدا یک قاشق پر روغن نارگیل را در دهانتان بریزید و بین 15 تا 20 دقیقه دهانتان را با آن بشویید. می‌توانید این کار را هنگام آماده کردن صبحانه یا هنگام انجام هر کار دیگری انجام دهید. سپس آن را از دهان خارج کرده و مثل همیشه مسواک بزنید.
 
روغن نارگیل به علت خواص ضدمیکروبی، ضدقارچ و ضدالتهابی که دارد،باعث از بین بردن جرم و کشتن باکتری‌های مضر در دهان می‌شود. شست‌وشوی منظم و مکرر دهان با این روغن باعث از بین بردن بوی بد دهان و حساسیت‌ها و التهاب‌های لثه می‌شود. ممکن است در ابتدا این کار نامطلوب و دشوار باشد اما بعد از مدتی به‌راحتی به آن عادت می‌کنید و معجزه آن را تجربه می‌کنید.
 
 
منبع: Healthy and Natural Life



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1096
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 1902
بازدید ماه : 3525
بازدید کل : 1080186
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com